2019, British Journal of Music Education, volume 37, issue 3

British Journal of Music Education

British Journal of Music Education – міжнародний журнал, який публікує результати досліджень з питань музичної освіти у всьому світі та має розділ, що містить розширені огляди книг з цієї ж тематики. Журнал індексується, зокрема, в Scopus, RILM Abstracts of Music Literature, Arts and Humanities Citation Index, Social Sciences Citation Index, Academic Search Premier. Деякі статті журналу публікуються у відкритому доступі.

До Вашої уваги том 36, № 3 (2019) – спеціальний випуск з відкритим доступом, який присвячено питанням впровадження Whole Class Ensemble Tuition (WCET) – спеціальної програми групового навчання грі на музичному інструменті. Пілотний проект WCET розпочався у 2002/2003 році, після заяви Девіда Бланкетта, тодішнього державного секретаря з питань освіти Великобританії, про необхідність забезпечення можливості всім учням школи опанувати один з музичних інструментів.

National Plan for Music Education, затверджений 2011 р., зазначає «Ensure that every child aged 5–18 has the opportunity to learn a musical instrument (other than voice) through whole-class ensemble teaching programmes for ideally a year (but for a minimum of a term) of weekly tuition on the same instrument». (DfE & DCMS, 2011, p.26).

Всі статті номера –
https://www.cambridge.org/…/british-journal-of…/latest-issue

Інформація для авторів – https://www.cambridge.org/…/infor…/instructions-contributors

Додатково про «Whole Class Ensemble Teaching (WCET)»:

Whole Class Ensemble Teaching Research Report (2017)
– https://www.musicmark.org.uk/…/uploads/WCET-Report-FINAL-14…

Key Data on Music Education Hubs 2016
– https://www.artscouncil.org.uk/…/…/key_data_music_report.pdf

Відео та рекламні матеріали до окремих курсів
– https://leicestershiremusichub.org/instrument-guides-for-wh…

Betteney, Mark and Brooks, Greg (2014) Learning to read text and learning to read music: conceptual and pedagogical parallels. International Journal of Multidisciplinary Comparative Studies, 1 (1). pp. 6-16.
– http://www.temp.ijmcs-journal.org/IJMCS_April214_Betteney&B…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *