2020, Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, № 4

№ 4 (2020) : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/issue/view/13278

Зміст розділу “Музичне мистецтво”:

  • Представлення традиційних музичних жанрів Китаю у світовому просторі
  • Життєтворчість В. А. Розен як фактор розвитку музичного простору Чернігівщини
  • Дидактичне забезпечення фортепіанної підготовки майбутніх військових диригентів
  • Музичне виконавство Чернігівщини початку XX століття в контексті епістолярної спадщини Миколи Лисенка та Михайла Коцюбинського
  • Діяльність бюро до справ людей з інвалідністю у музично-естетичному вихованні студентів з обмеженими можливостями (на прикладі вищих закладів освіти м. Познань)
  • Поетика французької фортепіанної сонати першої половини XX століття
  • Електронна п’єса Лучано Беріо «Visage»: між традицією і експериментом
  • Методологічні аспекти дослідження романтизму в європейському музичному мистецтві XIX – початку XX століття
  • «Варіації на шведську тему» Мирослава Скорика як історичний і психологічний наратив
  • Особливості інтерпретації хорових творів С. Воробкевича в контексті творчого доробку А. Кушніренка: регіональні та інтегративні аспекти
  • Музична інтерпретація в контексті мистецтва звукозапису
  • Значення житомирського періоду творчості В. Косенка для творчого шляху майстра
  • Особливості роботи тамбурмажора в сучасних військових оркестрах України, Сполучених Штатів Америки та Канади
  • До визначення поняття «виконавський образ»
  • Конкурсно-фестивальний рух акордеонно-баянного мистецтва в сучасному соціокультурному просторі
  • Слухання та виконання музики як інтерактивний рефлексивний процес
  • Стильовий діалогізм у жанрі меморіальної фортепіанної балади
  • Духовні джерела жанру «арія» і специфіка його формування в композиторській творчості Європи та Китаю