2020, Музикознавча думка Дніпропетровщини, випуск 19

Музикознавча думка Дніпропетровщини

Випуск 19 (2020) : Музикознавча думка Дніпропетровщини

https://grani-print.dp.ua/index.php/mtd/issue/view/49

Зміст:

Леонід Усачов – один з перших професійних композиторів Дніпропетровщини (до питання становлення регіональної композиторської школи)
https://doi.org/10.33287/222029

Гаррі Логвин як символ скрипкової Дніпропетровщини
https://doi.org/10.33287/222030

Мистецьке середовище Дніпропетровщини середини XX століття
https://doi.org/10.33287/222031

Неоромантичні риси творчості Олександра Нежигая (на прикладі творів для духових інструментів)
https://doi.org/10.33287/222032

Трактування текстів пісень з п’єс В. Шекспіра у жанрі вокальної мініатюри початку ХХ століття
https://doi.org/10.33287/222033

Texts of the Psalms in the Ukrainian Spiritual Concert of the Baroque and Classicism Era: artistic parallels
https://doi.org/10.33287/222034

До питання специфіки звукообразу в сучасному європейському естрадному музичному мистецтві
https://doi.org/10.33287/222035

Трактат «Акхак квебом» («Основы науки о музыке») как зеркало корейской культуры
https://doi.org/10.33287/222036

Some features of orchestral writing by A. Berg in the light of cultural and paradigmatic shifts in the first half of the XX century
https://doi.org/10.33287/222037

Інтерпретація жанру Маріанських антифонів у сучасній українській музиці (на прикладі циклу «Mariologia» О. Ретинського)
https://doi.org/10.33287/222038

Мінімалізм та монотембровість ансамблю флейт у творчості Г. Бефтінка (на прикладі твору «Птахи»)
https://doi.org/10.33287/222039

Своєрідність шляхів розвитку віолончельного концерту
https://doi.org/10.33287/222040

Франсуа Дев’єн – «Митець, гідний поваги та симпатій»
https://doi.org/10.33287/222041

Специфіка піаністичної трактовки теми «Їхав козак за дунай» у варіаціях К. Вебера та його сучасників – Й. Гуммеля та Л. Бетховена
https://doi.org/10.33287/222042

Євген Карпенко: горизонти творчості
https://doi.org/10.33287/222043

Особливості інтерпретації концерту мі-мінор для віолончелі з оркестром А. І. Хачатуряна
https://doi.org/10.33287/222044

Соната для саксофона П. Крестона в аспекті універсалій жанру інструментальної сонати у ХХ столітті
https://doi.org/10.33287/222045

Особливості романсової творчості Віталія Губаренка 50-60-х років ХХ століття
https://doi.org/10.33287/222046

Особливості структури і формоутворення у подвійному концерті «Segâh» для перського нея, кеманча й оркестру Реза Валі

https://doi.org/10.33287/222047

Емпірична теорія духового виконавства в майстер-класі Анджея Маєвського
https://doi.org/10.33287/222048