2020, Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського, № 129

Науковий вісник Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського

№ 129 (2020) : Науковий вісник Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129

ЗМІСТ

СУЧАСНЕ МУЗИКОЗНАВСТВО: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ
Методологія музикознавства. Постановка проблеми та основні поняття /
Шип Сергій Васильович
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219655

Міждисциплінарні методологічні тенденції в українській музичній регіоніці /
Мартинюк Тетяна Володимирівна
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219664

Методологія звуковисотного аналізу /
Чижик Ірина Олексіївна
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219668

Методологія атрибуції грецьких співів з українських і білоруських ірмолоїв кінця XVI–XVIII століть / Ігнатенко Євгенія Василівна
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219676

МУЗИЧНА КУЛЬТУРА: ІСТОРИЧНИЙ РАКУРС ДОСЛІДЖЕННЯ
Музична сфера сучасної культури: виміри та конфігурації /
Чекан Юрій Іванович
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219681

Феномен музичного модернізму в європейській культурі ХХ століття: передумови, закономірності, етапи /
Корчова Олена Олександрівна
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219721

Парадокс оперної антрепризи Луїджі Буонавольї в Одесі: сценічний успіх на тлі негараздів театрального менеджменту /
Бацак Костянтин Юрійович
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219722

МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ
Концепція «відкритої форми» Надії Горюхіної в парадигмі сучасного музикознавства /
Запєвалова Людмила Георгіївна
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219723

Подвійна природа функціонування тембру в оркестрових творах: інтерпретаційний аспект /
Жарков Олександр Миколайович
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219726

Поняття деривації в теоретичних концепціях становлення музичного тексту /
Корчев Олександр Олександрович
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219732

«Traité d’harmonie» Шарля Кателя як історична основа консерваторських традицій викладання гармонії /
Войтенко Олексій Сергійович
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219735

МУЗИЧНИЙ ТВІР: АНАЛІТИЧНИЙ ПОГЛЯД
Фактурна організація закінчень у фугах з «Добре темперованого клавіру» Йоганна Себастьяна Баха /
Приходько Ігор Михайлович
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219737

«Прощавай, моя любов поета…»: Куртаг, Шуман та Інтертекст у щемливо-ніжних тонах /
Lentsner Dina
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219739

Творчість Дьордя Лігеті 1980–2000 років: структурно-синтаксичні і семантичні особливості тематизму інструментальних концертів /
Минич Анастасія В’ячеславівна
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219740

Чилійська гітарна музика: «Антикуеки» Віолети Парри /
Філатова Тетяна Володимирівна
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219741

Становлення виконавського стилю Лан Лана /
Че Чао
https://doi.org/10.31318/2522-4190.2020.129.219744