2020, Художня культура. Актуальні проблеми, випуск 16, часть 2

Художня культура. Актуальні проблеми. 2020. 16 (2)

№ 16(2) (2020) : Художня культура. Актуальні проблеми

http://hudkult.mari.kiev.ua/issue/view/13194

Зміст:

Інституції, концепції, репрезентації

Академія та імперія: Проєкт Геррі Селдона / Олександр Клековкін
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217735

Концептуалізація перформансу в науковому дискурсі / Руслана Безугла
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217736

 «Цілісність» як нове поняття теорії ритму: cпроба визначення змісту / Ольга Мироненко-Міхейшина
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217738

Історико-типологічні принципи хорового письма в українській музиці / Олена Заверуха
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217739

Репрезентація Шевченка-художника в мистецтвознавстві Китаю / Яо Нін, Наталія Мархайчук
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217742

Композиторська індивідуальність як об’єкт наукового дослідження (наративні стратегії мистецтвознавчого дискурсу) / Ірина Драч
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217743

Художньо-науковий експеримент у системі сучасних мистецьких практик / Анна Чирва, Олена Оленіна
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217744

Політичні аспекти сучасної польської популярної літератури / Богдан Троха
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217746

Історія мистецьких практик та художніх напрямів: Від бароко до модерну

Концертність та її трансформація у мадригалах Клаудіо Монтеверді / Вадим Ракочі
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217791

Доба сентименталізму у стильових ідентифікаціях / Юлія Бентя
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217795

Тенденції неоромантизму в українській фортепіанній музиці початку ХХ століття / Ольга Лігус
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217797

Філософсько-світоглядні витоки лібертинажу у візуальному мистецтві доби модерну / Майкл Д. Мерфі
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217798

Лінія в мистецтві авангарду / Юлія Майстренко-Вакуленко
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217799

Естетичні інтенції «Ритуальної сцени» у програмі «Театру жорстокості» Антонена Арто 1930-х років / Наталія Владимирова, Марина Гринишина
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217801

Типологія авторських правок І.С. Їжакевича в іконах церкви Покрови на Пріорці / Агнета Шашкова
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217802

Пейзажне втілення природних особливостей чорноморського степу / Володимир Кабаченко
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217804

Мистецькі пленери на межі ХХ–ХХІ століть до сьогодення та участь у них львівських художників / Анатолій Жук
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217806

Сучасний муралізм у міському середовищі Києва / Марія Оспіщева-Павлишин
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217807

Особливості фінансування театральної галузі Франції другої половини ХХ — початку ХХІ століть / Євгенія Захарченко
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217810

Реставраційна діяльність в Україні в контексті світових пам’яткоохоронних тенденцій / Олег Рішняк
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217809