2021, Музичне мистецтво і культура, том 1, №32

Том 1 № 32 (2021) : Музичне мистецтво і культура
http://music-art-and-culture.com/index.php/music-art-and-culture-journal/issue/view/19

Зміст

ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ

Остроухова Н. В. Марко Лукич Кропивницький як засновник школи професійного театру в Україні

Шатова І. О. Віртуальний хор Еріка Вітакера: інноваційні тенденції розвитку сучасної музики

Єргієва К. І. «Острів радості» як приклад нової символістської програмності у фортепіанній творчості К. Дебюссі

Волощук Ю. І. Жанрово-стильова палітра скрипкової музики композиторів Східної Галичини 20–30-х років XX століття

Ракочі В. О. Оркестр в органних концертах Георга Фрідріха Генделя

Гуральна С. С. Паралітургійні пісні як складники богослужінь у творчості галицьких композиторів кінця ХІХ – першої половини XX століть

Болгар В. В. Ігор Шамо: митець, людина, громадянин

Гончар О. Ю. «Новий Байройт» – відродження вагнерівського фестивалю: передумови, персоналії

Петреску Я. В. Жанри духовної музики протестантських церков

Попова А. О. Джазове мистецтво сучасної України: особливості становлення та розвитку

Лу Тунцзе. Ментальні детермінанти сучасної української камерно-вокальної музики на вірші японських та китайських поетів

ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА

Овсяннікова-Трель О. А. Стильові засади «нової простоти» у світлі філософсько-естетичних значень концепту простоти

Maidenberg-Todorova K. I., Perepelytsia O. O. Specificity of the author’s chronotope in concert pieces by Karmella Tsepkolenko

Тимченко-Бихун І. А. Епістолярії М. Глінки останніх років: особистісні мотиви та творчі інтенції

Савченко Г. С. Оркестрове письмо в опері «Соловей» І. Стравінського як засіб об’єктивації просторово-часових відносин

Сапсович О. А. Системна організація конструктивно-логічного аспекту професійної пам’яті музиканта-виконавця

Бордонюк В. І. Концепція циклізації прелюдій Ф. Шопена та їх взаємозв’язки із циклом «Добре темперований клавір» Й. С. Баха

Кригін О. І. Індивідуальний виконавський стиль австралійського гітариста-віртуоза Томмі Еммануеля

Шпитальна І. М. Автентичність як аспект акордеонного виконавства

Колосок В. І. Складники комунікаційних процесів у сучасному академічному та масовому музичному мистецтві України: історичні передумови, структура, напрями досліджень

Ошанина А. Сравнительно-лингвистический подход к интерпретации образа Манон в операх Ж. Массне и Дж. Пуччини

Ван Чжень. Особливості театральності та театралізації камерно-вокального циклу на вірші Едуарда Мьоріке в творчості Гуго Вольфа

ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА

Борисенко М. Ю. Cтановлення харківської музично-теоретичної наукової школи: на перетині мистецтва, науки та освіти

Рало О. М. Формування сучасної конструкції маримби як темброво-акустичної системи

Васильєва В. Б. Дуалізм у музично-художньому втіленні образу Азучени в опері «Трубадур» Дж. Верді: технічні рекомендації

Ленд’єл-Сяркевич А. А., Бурман К. І., Екман М. С. Toccata on « L’homme armé » М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів

Ма Юйцзяо. Роль вокально-оперного мистецтва XVIII століття у формуванні китайської академічної школи співу

Рось З. П., Полякова І. О. Вплив естрадно-вокальної творчості М. Скорика на розвиток українського естрадного вокального мистецтва

Сухецька О. В. Віртуальний хор: окремі питання теорії і практики (до постановки проблеми)

Теслер Т. М. Стилістика диско в українській пісенній естраді у 80-х роках XX століття

Пелех Х. М., Стеблак А. Я. Хорова творчість Миколи Дремлюги (на прикладі хорового циклу «Пори року»)

Вергун М. М. Оперний репертуар як чинник ідеологічного впливу: метаморфози львівської опери 1939 – 1941 років у світлі місцевої преси

Гудзик А. Я. Становлення та розвиток саксофонного ансамблю

Менвей Чен. Аспекти діяльності видатного українського скрипаля Олександра Дзигара в Китаї в першій половині ХХ ст.


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.