2019, Київське музикознавство, вип. 58

2019, Київське музикознавство, вип. 58

Київське музикознавство [Текст] = Kyiv musicology : збірка статей. Вип. 58: Культурологія та мистецтвознавство / Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського, Київська муніципальна академія музики ім. Р. М. Глієра ; редактор В. І. Рожок ; упорядник Л. Г. Мудрецька. — Київ : Видання Київської муніципальної академії музики ім. Р. М. Глієра, 2019. — 269 с.

Шифр: 78.072(477)     Авторський знак: К38

https://doi.org/10.33643/kmus.2018.58

Зміст:

І. ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА У ДЗЕРКАЛІ КУЛЬТУРОЛОГІЇ

Джазовий стандарт: особливості структури / Марков Ефим
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.01

Сольна кантата барокової доби: проблема визначення жанрового інваріанту / Омельченко-Агай Кухі Галина
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.02

 «Розширені» способи фортепіанного звуковидобування: досвід класифікації (на прикладі творів для фортепіано соло сучасних українських композиторів) / Шаріна Анастасія
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.03

Співвідношення музичного та поетичного ритму в ранніх вокальних циклах Валентина Бібіка / Калініна Анна
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.04

Роль фактурної динаміки та її компонентів у Струнному квартеті Алли Загайкевич / Лис Олена
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.05

Одночастинні симфонії Авета Тертеряна: композиційно-драматургічні аспекти (на прикладі П’ятої та Шостої симфоній) / Вердіян Маріам
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.06

ІІ. СВІТОВА ТА ВІТЧИЗНЯНА МУЗИЧНА КУЛЬТУРА: СТИЛІ, ШКОЛИ, ПЕРСОНАЛІЇ

Шляхи культурологічних досліджень творчих біографій музикантів / Тишко Сергій
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.07

Творча діяльність Х’юберта Перрі в контексті англійської музичної культури кінця ХІХ – початку ХХ ст. / Петрова Ольга
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.08

Перший фортепіанний концерт Й. Брамса та Скрипковий концерт Р. Шумана: присвята чи ремінісценція? / Кашуба Денис
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.09

Пауль Гіндеміт. Тема з варіаціями «Чотири темпераменти» для фортепіано та струнного оркестру: особливості жанру, концепція Людини / Решетілов Богдан
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.10

Неофольклоризм як романтична тенденція в музиці Бориса Лятошинського / Марценківська Олена
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.11

Осмислення звукового образу партесного твору через зв’язок музичного та риторичного мистецтв у XVII столітті / Марченко Марія
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.12

Портрет Владислава Заремби крізь призму вокальної творчості / Круліковська Тетяна
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.13

ІІІ. ПРОБЛЕМИ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ТА СУЧАСНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ

Наскільки серйозною є ситуація з сучасною «серйозною музикою»? / Каліш Фолкер
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.14

Формування структурних особливостей музичних фестивалів у Західній Європі: історичний аспект / Шпиг Юлія
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.15

Джазовий саксофоніст у сучасному музичному просторі: три творчі портрети / Рукомойников Александр
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.16

Амбушур – складова частина виконавського апарату валторніста / Чуріков Євген
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.17

Втілення творчих принципів київської вокальної школи у виконавському мистецтві співаків світового рівня / Небога Олеся
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.18

Збирацька спадщина Степана Турика / Серко Олена
DOI https://doi.org/10.33643/kmus.2019.58.19