2020, Музичне мистецтво і культура, том 2, № 31

2020, Музичне мистецтво і культура

Том 2 № 31 (2020): Музичне мистецтво і культура

https://doi.org/10.31723/2524-0447-2020-31-2

http://music-art-and-culture.com/index.php/music-art-and-culture-journal

Зміст:

Польська І. І. Моцарт та народження жанру фортепіанної чотириручної сонати

Александрова О. О., Краснощок К. Ю. Вокально-інструментальний цикл «Бестіарій або Кортеж Орфея» Луї Дюрея: від поетичної метафори до музичного смислообразу

Осмачко Ю. О. Історичні передумови появи когорти українських піаністів у Північній Америці

Лисевич Н. А. Культурні зв’язки етнічних українців  Південної Бессарабії з іншими народами (на прикладі весільного обряду)

Снєгірьова Л. О. Стилістика камерно-вокальних творів В. Косенка: до питання індивідуально-композиторської трактовки жанрової традиції

Михальчук З. І. Харківська фортепіанна школа  в 60–70-х роках ХХ століття: імена, традиції, виконавські принципи

Макаренко О. В. Псалмові мотети Орландо ді Лассо:  щодо проблеми співвідношення тексту й музики

Zhao Ziyuan, Do Xiaoshuang. Традиції комедії масок у європейській культурі (на прикладі опер Р. Леонкавалло, П. Масканьї, Ф. Бузоні)

Довжинець І. Г. Соціально-культурні взаємодії та комунікації в процесі становлення музичного середовища Сум наприкінці ХІХ століття

Grybynenko Ju. O. Інтертекстуальні аспекти фортепіанної творчості Бориса Тищенка

Овсяннікова-Трель О. А. Авторське слово композитора як передумова музикознавчого осмислення сучасного музичного мистецтва

Савченко Г. С.Прийоми втілення пластичності як «універсалії» оркестрового мислення І. Стравінського (на прикладі «Концертних танців» та «Балетних сцен»)

Сапсович О. А. Пам’ять як архів прецедентних смислів у процесі музично-виконавської інтерпретації (на прикладі Четвертого концерту Л. Бетховена та до 250-річчя від дня народження композитора)

Бай Сяонань. Музична темпоральність як специфічний художній феномен

У Юйан. Семантика моторності у фортепіанній музиці: жанрове походження та стильова еволюція

Чжао Жун. Музично-виконавський ідіостиль як авторський когнітивний феномен

Рало Г. О., Рало О. М. Формування виконавства та навчання гри на ударних інструментах у східнослов’янських народів в «епоху скоморохів»

Молчко У. Б., Вакс Р. С. Всеукраїнський конкурс юних піаністів імені Нестора Нижанківського: здобутки та перспективи

Лобода Л. М. Актуальні принципи формування вокальної техніки оперних співаків: методичний аспект

Данильченко Ю. А. Інноваційні моделі флейти майстра Єви Кінгма в сучасному флейтовому мистецтві

Ревенко В. О. «Сільська честь» П. Масканьї в європейському музично-культурному контексті: до проблеми виконавської інтерпретації

Іванова І. С. Способи роботи з шумовими звуками у вокальному творі (на прикладі «Landscapes» Анни Корсун)

Сліпченко К. Д. Нові виміри звукообразу домри в українській музиці останньої чверті ХХ – першої чверті ХХІ століття

Васильєва О. В. Особливості будови сонатної форми в першій частині Другого концерту для фортепіано з оркестром Левка Ревуцького

Лю Шитін. Художньо-інституціональні й особистісно-смислові чинники оперної вокальної інтерпретації