2021, Музична наука на початку третього тисячоліття, випуск 12

Випуск 12 (2021) : Музична наука на початку третього тисячоліття : збірник статей молодих музикознавців України

Зміст

Збаравський Миколай. Універсальність ударної установки в сучасному музичному виконавстві.

Коломацький Павло. Хоровий диптих «Давидові Псалми» для мішаного хору a’cappella Ірини Алексійчук: задум та його втілення.

Круліковська Яна. Г. Ф. Телеман та його «Тафельмюзік».

Міненко Катерина. Бажання нових вражень, або «ген спраги мандрівок» у творчій біографії М. Глінки.

Новицька Тетяна. Характерні ознаки стилю та функціональності тематизму у камерних симфоніях Євгена Станковича (на прикладі камерних симфоній № 3 та № 5).

Романчук Яна. Специфіка звуковисотної організації у ранній французькій спектральній музиці крізь термінологію Жерара Грізе (на прикладі «Partiels»).

Саф’ян Дзвенислава. Образ Кардильяка в опері «Кардильяк» Пауля Гіндеміта в аспекті інтерпретації ренесансної типології героя.

Северюхіна Анастасія. Музичне перевтілення сюжету та образів роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита» в екранізації В. Бортко – І. Корнелюка (2005 р.).

Сибілєва Аліна. «Іфігенія в Авліді» К.В. Глюка як приклад трактування міфологеми принесення в жертву первістка.

Стецюк Анастасія. Риси модернізму у камерно-інструментальній творчості Б. Лятошинського.

Тимощук Анастасия. Хоровая миниатюра «Компьютерная между-народная песня кладовая знаний или обращение к Гуглу» Анны Копейки в контексте современности.

Шульга Інга. «Метод випадкових дій» та принцип індетермінізму у творчості Дж. Кейджа.