№ 52 (2024) : Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
http://journals.lnma.lviv.ua/…/naukovizbirky/issue/view/42
DOI: https://doi.org/10.32782/2310-0583-2024-52
ЗмістМузичний театр постмодерну як синтез вербальних і невербальних компонентів / Тетяна Булах
Остання квітка «поета скрипки»: творча особистість леді Дін Пол та її погляд на скрипкову музику / Дарина Довга
Палеографічні особливості партитури опери «Сокіл» Д. Бортнянського (1786 р.) з архіву бібліотеки Британського музею / Наталія Ключинська
Індивідуальний стиль музичної творчості як феномен життєтворення / Юрій Курач
Меморіальний жанр у хорватському баянно-акордеонному мистецтві (на прикладі творчості Давора Бобіча) / Надія Паращук
Концертна семантика солюючого контрабаса у творчості Доменіко Драгонетті (на прикладі концертної п’єси D-Moll) / Чен Сяньчунь
Створення «метаінструментів» як засіб розширення тембрової палітри в творчості Хаї Черновін на прикладі твору «Afatsim» та Струнного квартету / Яна Шлябанська
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.