Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – 308 с.
http://music-art-and-culture.com/advanced_training.pdf
Зміст:
Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш / Агеєв О. Т.
Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України / Алтухов В. М.
Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців / Базан О. Ю.
Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка / Басса О. М.
Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією «Музикознавство» в карантинних умовах / Беліченко Н. М.
Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського «Не відкинь мене у старості» / Береш А. І.
Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства / Білий В. І., Архіпова Н. Є.
Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко / Бондар Л. М.
Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності / Васильєва О. В.
Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта / Верещагіна-Білявська О. Є.
Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана) / Волошин М. В.
Музична культура як вид інформаційної діяльності / Вороновська О. В.
Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ / Гаврилюк С. Є. .
Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках / Гнатюк Л. А.
Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення / Гошко І. В.
Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі / Гринишин М. В.
Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів / Грібінєнко Ю. О.
Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.) / Данильченко Ю. А.
Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі / Данилюк Я. В.
Соната для тромбона другої половини ХVI – початку XIX століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру / Дубка О. С.
Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару / Дяченко Ю. С.
Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення / Екман М. С.
Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики / Жадик І. С.
Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської / Завгородня Г. Ф.
Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст. / Іванова І. Л.
Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу / Кашперська В. В.
Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти / Кириленко Я. О.
Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури XIX століття та його камерно-вокальні проекції / Книшова Т. П.
Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей / Коваль С. М.
Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами / Кондрат’єва Т. І.
Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології / Коновалова І. Ю.
Розвиток жанру «соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі / Костенко Н. Є.
Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака / Кравець Н. В., Роменський Ю. М.
Принципи «дзен» у флейтовій культурі другої половини XX століття / Кравченко Н. Ю.
Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан / Кузнецова О. О.
Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора / Кулієва А. Я.
Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне / Липецька М. Л.
Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу / Личковаха І. М.
Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти / Лігус В. О.
Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти / Лобода Л. М.
Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства / Лопатецька Л. В.
Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи / Малий Д. М.
Кантилена як основа співу / Мальцева О. В.
Виконавське мислення здобувача-піаніста / Мамикіна А. І.
Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського / Марік В. Б.
К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты / Мирзоян Е.
Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід / Мікулінська О. С.
Музична освіта і дистанційне навчання / Моїсеєва Г. Г.
Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя / Москвічова Ю. О.
Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України / Мужчиль В. С.
«Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл / Мялькіна Н. О.
Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти» / Овсяннікова-Трель О. А.
Луїджі Джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери / Остроухова Н. В.
Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття / Пастухов О. В.
Новітні технології навчання у мистецькій школі / Пілігромова А. Л.
Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр) / Пінчук О. Г.
Історичні віхи леґітимації фонематичного письма / Полтавцева Г. Б.
Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова / Попов Ю. К.
Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи / Прохніцький М. М.
До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти / Птушкін В. М.
Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень / Радієвська О. В.
Бубон у народів півночі / Рало Г. О.
Особливості звукоутворення на маримбі / Рало О. М.
Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти / Реброва Г. О.
Виховання музиканта на уроках музичної літератури / Репецька В. Г.
Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення / Руденко Н. І.
Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця / Сагалова Г. В.
«Українська поема» Євгена Станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування / Сіренко Є. І.
Психологічна підготовка до публічного виступу / Скребцова Н. Г.
Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Степанова Л. В.
Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти / Строгаль Т. Ю.
Про специфіку фортепіанного звуковедіння / Сутулова Н. О.
Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України / Сюта Б. О.
Особливості Формоутворення В «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 Реза Валі / Таваккол Ехсан
Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію / Темченко І. А.
Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю / Тимофеєва К. В.
Система музичної освіти в Європі та в Україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду / Удовиченко М. М.
Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни / Фішер Т. П.
Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст / Хмелевська І. О.
Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи / Ходан З. А.
Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві / Цимбалюк О. В.
Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини ХХ – початку ХХI століття: технічний аспект / Чайка П. Ю.
Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга) / Черкашина-Губаренко М. Р.
Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування / Чернявський І. В.
Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: стратегія та перспективи розвитку / Чистякова Н. В.
Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста / Шарапа Т. Л.
Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур) / Шатова І. О.
Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини / Шкоруда Ю. Ю.
Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти / Шнурова Ю. А.
«Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики / Шпак Г. С.
Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера / Щербаков Ю. В.
Формування професійних навичок у клавірному терцеті / Щербакова О. К.
Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано / Юшкевич С. Ю.
Чинники становлення симфонічної музики Китаю / Ян Цзюнь
Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста / Ященко І. А.
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.