Том 1 № 32 (2021) : Музичне мистецтво і культура
http://music-art-and-culture.com/index.php/music-art-and-culture-journal/issue/view/19
Зміст
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Остроухова Н. В. Марко Лукич Кропивницький як засновник школи професійного театру в Україні
Шатова І. О. Віртуальний хор Еріка Вітакера: інноваційні тенденції розвитку сучасної музики
Єргієва К. І. «Острів радості» як приклад нової символістської програмності у фортепіанній творчості К. Дебюссі
Волощук Ю. І. Жанрово-стильова палітра скрипкової музики композиторів Східної Галичини 20–30-х років XX століття
Ракочі В. О. Оркестр в органних концертах Георга Фрідріха Генделя
Гуральна С. С. Паралітургійні пісні як складники богослужінь у творчості галицьких композиторів кінця ХІХ – першої половини XX століть
Болгар В. В. Ігор Шамо: митець, людина, громадянин
Гончар О. Ю. «Новий Байройт» – відродження вагнерівського фестивалю: передумови, персоналії
Петреску Я. В. Жанри духовної музики протестантських церков
Попова А. О. Джазове мистецтво сучасної України: особливості становлення та розвитку
Лу Тунцзе. Ментальні детермінанти сучасної української камерно-вокальної музики на вірші японських та китайських поетів
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Овсяннікова-Трель О. А. Стильові засади «нової простоти» у світлі філософсько-естетичних значень концепту простоти
Maidenberg-Todorova K. I., Perepelytsia O. O. Specificity of the author’s chronotope in concert pieces by Karmella Tsepkolenko
Тимченко-Бихун І. А. Епістолярії М. Глінки останніх років: особистісні мотиви та творчі інтенції
Савченко Г. С. Оркестрове письмо в опері «Соловей» І. Стравінського як засіб об’єктивації просторово-часових відносин
Сапсович О. А. Системна організація конструктивно-логічного аспекту професійної пам’яті музиканта-виконавця
Бордонюк В. І. Концепція циклізації прелюдій Ф. Шопена та їх взаємозв’язки із циклом «Добре темперований клавір» Й. С. Баха
Кригін О. І. Індивідуальний виконавський стиль австралійського гітариста-віртуоза Томмі Еммануеля
Шпитальна І. М. Автентичність як аспект акордеонного виконавства
Колосок В. І. Складники комунікаційних процесів у сучасному академічному та масовому музичному мистецтві України: історичні передумови, структура, напрями досліджень
Ошанина А. Сравнительно-лингвистический подход к интерпретации образа Манон в операх Ж. Массне и Дж. Пуччини
Ван Чжень. Особливості театральності та театралізації камерно-вокального циклу на вірші Едуарда Мьоріке в творчості Гуго Вольфа
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Борисенко М. Ю. Cтановлення харківської музично-теоретичної наукової школи: на перетині мистецтва, науки та освіти
Рало О. М. Формування сучасної конструкції маримби як темброво-акустичної системи
Васильєва В. Б. Дуалізм у музично-художньому втіленні образу Азучени в опері «Трубадур» Дж. Верді: технічні рекомендації
Ленд’єл-Сяркевич А. А., Бурман К. І., Екман М. С. Toccata on « L’homme armé » М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів
Ма Юйцзяо. Роль вокально-оперного мистецтва XVIII століття у формуванні китайської академічної школи співу
Рось З. П., Полякова І. О. Вплив естрадно-вокальної творчості М. Скорика на розвиток українського естрадного вокального мистецтва
Сухецька О. В. Віртуальний хор: окремі питання теорії і практики (до постановки проблеми)
Теслер Т. М. Стилістика диско в українській пісенній естраді у 80-х роках XX століття
Пелех Х. М., Стеблак А. Я. Хорова творчість Миколи Дремлюги (на прикладі хорового циклу «Пори року»)
Вергун М. М. Оперний репертуар як чинник ідеологічного впливу: метаморфози львівської опери 1939 – 1941 років у світлі місцевої преси
Гудзик А. Я. Становлення та розвиток саксофонного ансамблю
Менвей Чен. Аспекти діяльності видатного українського скрипаля Олександра Дзигара в Китаї в першій половині ХХ ст.
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.