2022, Музикознавча думка Дніпропетровщини, № 23

№ 23 (2022) : Музикознавча думка Дніпропетровщини
https://grani-print.dp.ua/index.php/mtd/issue/view/54

Зміст:

Французьке саксофонне мистецтво на фестивальній сцені Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки / Громченко Валерій Васильович. — DOI: https://doi.org/10.33287/222230

Невідомий Петро Ніщинський (за матеріалами щоденника та епістолярію архімандрита Антоніна (Капустіна)) / Жулковський Богдан Євгенович. — DOI: https://doi.org/10.33287/222231

Микола Лисенко і Михайло Вериківський: перехресні інтенції творчості / Прокопович Тетяна Юріївна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222232

Драматургічні функції хору в опері «Алкід» Д. Бортнянського / Куриляк Ірина Ігорівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222233

Compositional peculiarities of concerto grosso in the creative works by A. Gaydenko = [Композиційні особливості жанру concerto grosso у творчості А. Гайденка] / Varakuta Maryna, Votintseva Maryna. — DOI: https://doi.org/10.33287/222234

Особливості жанрово-інтонаційних та поетичних символів у драматургії вокального циклу Валерія Антонюка «Теплі пісні на вірші Валентини Антонюк» / Федоровська Ірина Станіславівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222235

Цитата у музичному творі: проблема впізнаваності і зчитування значень / Сюта Богдан Омелянович. — DOI: https://doi.org/10.33287/222236

Логіка лібретотворення «Великого каналу. Балади річки» – новітньої китайської оригінальної опери / Рощенко Олена Георгіївна, Чжан Юй.— DOI: https://doi.org/10.33287/222237

Художні сенси mélodie «Lamento» Дюпарка-Готьє / Жаркіх Тетяна Василівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222238

Особливості професійної взаємодії концертмейстера та вокаліста у створенні музично-художнього образу / Лисенко Яніна Олегівна, Худієнко Юлія Миколаївна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222239

Від традицій – до сучасності: слобожанський досвід музичної освіти дітей та молоді / Данилюк Микола Миколайович, Данилюк Яна Владиславівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222240

Баян у камерному ансамблі: особливості виконавської інтерпретації інструмента / Єрьоменко Андрій Юрійович, Єрьоменко Наталія Олександрівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222241

Виконавсько-інтерпретаційні особливості фантазії для флейти соло М. Арнольда / Коваль Світлана Ігорівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222242

Артистизм та закономірності його втілення у виконавській діяльності музиканта / Кисляк Богдан Миколайович. — DOI: https://doi.org/10.33287/222243

Резонанс та інтерференція фортепіанного звуку як прийом композиторського письма ХХІ ст. (на прикладі обраних творів В. Сильвестрова та Ф. Сая) / Гарець Анатолій Олексійович. — DOI: https://doi.org/10.33287/222244

Візуальний контрапункт у контексті актуалізації «Страстей за Матвієм» Й.С. Баха / Приходько Ігор Михайлович, Токмакова Марія Миколаївна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222245

Наслідування традицій французького флейтового виконавства у педагогічних настановах видатних американських флейтистів ХХ ст. В. Кінкейда та Ю. Бейкера / Яковенко Маргарита Ігорівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222246

Твори для саксофона у супроводі духового оркестру як фактор розвитку дніпровської саксофонної школи / Лебедь Володимир Олександрович. — DOI: https://doi.org/10.33287/222247

Кларнетовий квінтет Й. Брамса у вимірах камерно-інструментального виконавства / Тітаров Михайло Юрійович. — DOI: https://doi.org/10.33287/222248

Особливості виконавської інтерпретації композицій для альта соло ХХ століття (на прикладі Сонати для альта соло Віллі Буркхарда) / Самокіш Маргарита Володимирівна. — DOI: https://doi.org/10.33287/222249


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.