Випуск 29 (2022) : Аспекти історичного музикознавства
https://www.kharkiv.ua/aspekty/vypusk.php?vol=29&year=2022
Розділ 1. З досвіду харківських митців
Творча діяльність Валерія Алтухова: місія особистості в історії харківської кларнетової школи / Петрик В. І.
Мистецькі обрії Наталії Бєлік-Золотарьової / Янко Ю. В.
Вектори оновлення фортепіанного репертуару сучасного виконавця / Чернявська М. С., Тимофеєва К. В.
Розділ 2. Шляхи оперної та хорової творчості
«Отелло» Дж. Верді – А. Бойто як гра у шахи / Рощенко О. Г., Чен Ке
Образ Сесто з опери «Юлій Цезар» Г. Ф. Генделя: виконавська драматургія / Мельник С. О.
Версії «Мазепи» П. Чайковського крізь призму ціннісної теорії культури / Ду Лін
Поетика солоспівів Бориса Лятошинського в аспекті тембрової персоніфікації співацького голосу / Сюн Яхуан
Семантика парних жіночих образів в оперній творчості Р. Вагнера (на прикладі опери «Тангейзер») / Пей Юнтін
Жіночі образи в операх Г. Ф. Генделя: ґендерні типи та їхні трансформації / Юань Сінь
Меса Франка Мартена для подвійного хору a capella в дискурсі порівняльної інтепретології / Козик Д. С.
Тембр-амплуа колоратурного сопрано в смислових орієнтирах оперного твору / Цзян Цінь
Розділ 3. Сучасна китаїстика: фортепіанна педагогіка і виконавство
Консерваторії Китаю як вищий щабель національної фортепіанної освіти: історіографія питання / Peng Rui
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.