№ 137 (2023) : Науковий вісник Національної музичної академії імені П. І. Чайковського
http://naukvisnyknmau.com.ua/issue/view/17474
DOI: https://doi.org/10.31318/2522-4190.2023.137
ЗмістСУЧАСНЕ ТЕОРЕТИЧНЕ МУЗИКОЗНАВСТВО: НОВІ АНАЛІТИЧНІ МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ
Відсерединнорівневий музичний аналіз: невідрефлексована методологічна проблема / Б. О. Сюта
На підступах до «неоріманівської теорії»: трансформаційний підхід Девіда Льюїна / Н. Ю. Устюжаніна
Себастьян Прікснер (1771–1855) як учитель теорії музики / Стефан Левандовскі
ТВОРЧІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ: ВІДКРИТТЯ І ОСМИСЛЕННЯ
Народна пісня «Журба за журбою» у творах Бориса Лятошинського: інтонаційний та семантичний аналіз / О. В. Гончаренко
Фортепіанні цикли «дитяча музика» № 1 та № 2 у творчості Валентина Сильвестрова: особливості трактування концепції дитинства / В. В. Вишинський
Електроакустична творчість Борислава Стронька: філософія та композиторська техніка / С. О. Постовойтова
МУЗИЧНИЙ СВІТ ЄВРОПИ І АМЕРИКИ: АНАЛІТИЧНИЙ ПОГЛЯД
Темпоральні виміри пасійного наративу у «Via crucis» Франца Ліста та Стефано Ваньїні / О. Л. Зосім
Особливості раннього стилю tintinnabuli у творах Арво Пярта: взаємодія слова і числа / С. Г. Гоменюк, Н. О. Тарасенко
Хорова балада Петеріса Васкса «Litene»: аспекти звуковисотної організації / М. П. Титова
Гітарна творчість Абеля Карлеваро в контексті уругвайської музичної культури / Т. В. Філатова
РЕЦЕНЗІЇ
Book Review: “Ritual Melodies of Ukrainians in the Context of Slavic-Baltic Early Traditional Melodic Areal” By Iryna Klymenko / Олександр Панченко
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.