№ 8 (2023): Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі
https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/10
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.8
ЗмістСистемоутворюючі концепції духовного досвіду особистості у вищій мистецькій освіті / Ольга Миколаївна Олексюк
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.81
Аксіологічність мистецько-освітнього простору: детермінанти і дискурси / Наталія Олександрівна Костюк
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.82
Феномен художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано / Чжен Ланьюе, Олена Новська
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.83
Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття / Богдан Маліновський
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.84
Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта / Володимир Черкасов
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.85
Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано / Ірина Таран
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.86
Особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Олена Лєснік, Олена Мамикіна
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.87
Етапи та педагогічні умови формування умінь виконавського фразування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах / Лі Жань
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.88
Робота над оркестровим твором як засіб диригентської підготовки студента-інструменталіста / Володимир Ткачук
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.89
Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу / Тетяна Маскович, Христина Казимирів
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.811
Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича / Леся Музика
DOI: https://doi.org/10.28925/2518-766X.2023.810
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.