Випуск 69 (2023) : Проблеми взаємодії мистецтв, педагогіки та теорії і практики освіти
https://www.kharkiv.ua/intermusic/vypusk.php?vol=69&year=2023
ЗмістРозділ 1. Семантичні виміри музичного твору
Системи риторики та семіотики в аналізі світської інструментальної музики епохи Бароко / Холодкова О. С.
«Чотири пісні» op. 41 на вірші Р. Тагора в музикознавчій рефлексії: аспекти висвітлення орієнтальних візій Кароля Шимановського / Мамона А. Г.
Духовно-семантичний підхід як методоло-гічна основа аналізу релігійної музики (на прикладі циклу «Монологи віків» В. Степурка) / Александрова O. O., Черторижська М. С.
Музична символіка у дзеркалі вокально-виконавської поетики (на матеріалі вокального циклу «Настрої» Лесі Дичко) / Сюн Яхуан
Семантика назв фортепіанних етюдів Ло Майшо як перетворення традиційних національних образів / Ден Еньї
Розділ 2. Творчі портрети
Акторська та педагогічна творчість Вячеслава Хім’яка в контексті розвитку української театральної музично-драма-тичної школи / Гордєєв С. І.
Розділ 3. Баянно-акордеонне мистецтво: освітній аспект
Баянна школа О. Міщенка в метафорах та реаліях творчо-педагогічного процесу/ Єгоров Є. О.
Імпровізація в освітньому просторі суча-сного баянно-акордеонного мистецтва / Кисляк Б. М.
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.