Випуск 35 (2024) : Аспекти історичного музикознавства
https://www.kharkiv.ua/aspekty/vypusk.php?vol=35&year=2024
Розділ 1. Музика України: історичні реконструкції й сучасні здобутки
Стратегія історично орієнтованого оркестрування співогри «Підгіряни» М. Вербицького / Богатирьов В.О.
Виконавська доля літургій О. Кошиця / Смірнов А.Ю.
«Київ – серце України!» Володимира Губи в контексті оновлення камерно-вокального репертуару / Маклюк Д.М.
Жанрово-стильові трансформації у творах для баяна українських композиторів останньої третини ХХ – ХХI століть / Мельниченко М.В.
Розділ 2. Харківські контексти
Видатні викладачі кафедри оркестрових струнних інструментів ХНУМ імені І. П. Котляревського у спогадах учнів / Мельник А.О., Кучеренко С.І.
Творчий універсалізм О. Міщенка / Єгоров Є.О.
Роль Харківського Вагнерівського товариства у справі популяризації сучасної музично-театральної культури / Сердюк О.В.
Харківський національний академічний театр опери та балету: історія в дзеркалі тенорового мистецтва / Коноров О.О.
Розділ 3. Світова музична культура
Сакральна архітектоніка Сарабанди h-moll Й. С. Баха з Партити № 1 для скрипки соло (пам’яті Вчителя, професора Арсенія Миколайовича Котляревського) / Варавкіна-Тарасова Н.П.
Жанровий синтез в опері «La muette de Portici» Д. Обера / Кисельова Т.І.
«Sieben Magnificat-Antiphonen» Арво Пярта: переосмислення традиції / Тарасенко Н.О.
Тенденції розвитку зарубіжного інструментального концерту кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття / Ващенко О.В.
Альбоми «Аutograph» і «Le poète du piano» – дві версії медійної саморепрезентації французького піаніста Олександра Таро / Воскобойніков Я.В.
Шляхи оновлення жанрового амплуа флейти в творчості Джин Та (на прикладі Сонати ор. 3 № 1) / Ван Юцзє
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.