2024, Музичне мистецтво і культура, № 39

№ 39 (2024): Музичне мистецтво і культура
https://music-art-and-culture.com/index.php/music-art-and-culture-journal/issue/view/32

Зміст

ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ

Духовно-етичні настанови оперної спадщини Ю. Мейтуса (на прикладі опери «Украдене щастя») / Ольга Вікторівна Муравська

Постановка Еркі Пехком опери Ж. Массне «Попелюшка» як зразок успішної реалізації диригентського проєкту за сценарієм / Лілія Валеріївна Качуринець

Оперна творчість Джакомо Мейєрбера у контексті художньо-естетичних тенденцій часу: до проблеми виконавської форми / Лариса Миколаївна Лобода

Оперний фестиваль «Арена ді Верона» як засіб брендингу в музичному житті сучасної Італії: до 100-річчя від дня заснування / Олена Юріївна Пономаренко

Творча особистість Вадима Ніколаєва: від «біографічного автора» до художньо- стильової індивідуальності / Світлана Юріївна Грекул

Музичні чинники фатальних образів у сучасній оперній творчості / Чень Сяопай

Дерев’яні духові інструменти в оркестрі доби класицизму / Ван Цзінь

Інтерпретація легенди про Фауста у оперному мистецтві ХХ-ХХІ ст.: до проблеми сюжетології / Сюй Сяожань

Оперні семантеми як парадигматичне текстове явище у європейській музиці XIX–XX століть / Сунь Сіжань

Естетична своєрідність оперних персонажів у творчості В. Моцарта: «Дон Жуан» / Цю Сяочжень

Образ людини та феномен вокального голосу у процесі еволюції оперного жанру: сучасні тенденції / Юй Гуаньцзин

ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА

Колективна вільна імпровізація: дослідницький аналіз контекстного сприйняття структури / Людмила Анатоліївна Кондрацька, Наталя Євгенівна Гребенюк, Людмила Богданівна Щур

Пролегомени семантичної пам’яті музиканта-виконавця: структурно-функціональний аналіз пізнавальних процесів / Олександра Аркадіївна Сапсович

Синтез традицій і інновацій у творчій діяльності диригента-хормейстера: нові виклики та перспективи / Олександр Петрович Віла-Боцман

Сьома симфонія К. Пендерецького в аспекті розвитку явища симфонізму / Андрій Леонідович Чорний

Концерти В.А. Моцарта для кількох клавірів з оркестром: жанрово-стильовий аспект / Чень Хуанці

Еволюція стильових та стилістичних показників віртуозності у сучасній фортепіанній творчості / Вень Вень

Переживання як художньо-психологічний феномен та його типологізація в оперній поетиці / Дай Тяньсян

Явище інтонаційного синтезу в європейській камерно-вокальній музиці романтичної та постромантичної доби у світлі проблеми інтертекстуальності / І Ян

Явище «нової сюїтності» у фортепіанній музиці: стильові траєкторії / Сюй Няньцзя

Транскультураційні тенденції еволюції сучасної фортепіанної семіосфери / Ян Хуейянь

Процес циклізації у камерно-вокальній творчості: до проблеми цілісності художнього твору / Ло Юйхан

ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА

Півстоліття в Одеській опері – сценографія Петра Панасовича Злочевського / Наталія Володимирівна Остроухова

Педагогічний артистизм як фахова компетентність педагога-музиканта / Віола Григорівна Демидова

Духовність як провідна ознака сучасної української хорової музики: до проблеми композиторської інтерпретації православних канонічних текстів / Юрій Олександрович Власополов

Тембровий ансамбль в сонаті для тромбона та фортепіано Ю. Іщенка як основа виконавської стратегії / Дмитро Олексійович Кравчук

“Триптих для труби та фортепіано” М. Бердиєва: відтворення авторської ідеї в контексті виконавської свободи / Тарас Володимирович Паращук

Програмність в фортепіанній музиці як актуальна теоретична та творчо-виконавська проблема / Лю Лу

Генеза та провідні жанрово-стильові тенденції у камерно-вокальній творчості китайських композиторів: до проблеми виконавської інтерпретації / Ло Хуйсюань


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.