
№ 40 (2024) : Музичне мистецтво і культура
https://music-art-and-culture.com/index.php/music-art-and-culture-journal/issue/view/33
Історія та теорія музичного мистецтва і культури
Сучасний погляд на творчі особистості головних хормейстерів Одеської опери / Наталія Володимирівна Остроухова
«Сім слів Спасителя на хресті» Й. Гайдна: жанрово-інтонаційні та виконавські аспекти / Галина Сергіївна
Актуальні підходи до виконавських інтерпретацій варіаційних циклів Л. Бетховена: порівняльний аналіз та музикознавчі перспективи / Анастасія Павлівна Муляр
Львівська вагнеріана у вимірах мистецької практики Антоніо Рібери / Мар’яна Василівна Ферендович
Музична вистава «Шинель» як форма сучасного бачення мюзиклу в Україні / Дарина Андріївна Супрунова
Образи фінської міфології у симфонічній музиці Я. Сібеліуса (на прикладі симфонічної поеми «Туонельський лебідь») / Інга Олегівна Шульга
Програмні чинники концептуалізації музично-образного змісту у фортепіанній творчості / Лю Лу
Жанр реквієму і траурно-ритуальна практика англіканської традиції / Zhu Xuanyang
Художньо-мовні засади вокально-виконавських форм в оперній творчості: критерій емеджентності / Yu Guanjing
Актуальні питання вивчення оперного лібрето у світлі проблеми художньої інтерпретації / Xiaoran Xu
Загальнологічні аспекти музикознавства
Канон як основа функціонування православної богослужбово-співацької традиції / Світлана Вікторівна Осадча
Семантична пам’ять як чинник об’єктивного прочитання художнього змісту твору виконавцем / Олександра Аркадіївна Сапсович
Інтерпретативні основи виконанської діяльності у світлі проблеми розуміння / Валерій Йосипович Регрут
Фактурна алейторика в хорових творах сучасних українських композиторів / Ганна Павлівна Копійка
Інтердисциплінарні передумови дослідження дитячої теми у європейському музичному мистецтві / Наталія Валеріївна Ізуграфова
Джаз-рок чи рок-джаз: до проблеми жанрового визначення творів Unionique Music за фенотипом (на прикладі творчості гурту Soft Machine) / Ірина Олегівна Палій
Історичні та жанрово-семантичні прологомени сучасної хорової практики: від літургічних витоків до духовного концерту / Олена Іванівна Харченко
Циклічна логіка сюїтної композиції та її історичні жанрові прецеденти / Xu Nianjia
Музична символіка як драматургічний чинник оперної композиції: інноваційні риси Моцартівської оперної поетики / Qiu Xiaozhen
Деякі аспекти функціонування категорії оперного тексту у сучасному музикознавчому дискурсі / Zhou Feng
Проблеми сучасної музичної педагогіки та виконання
Художно-образна та психоемоційна основа вокальної інтерпретації балади Ф. Шуберта «Вільшаний король» (Erlkönig) / Лариса Миколаївна Лобода
Експерименти «Euphonic Sounds» Скотта Джопліна: розширення жанру класичного регтайму / Павло Михайлович Муляр
Соната № 2 «Слов’янська» Володимира Зубицького (виконавсько-музикознавчий аналіз) / Сергій Васильович Таргоній
Вокальна партія Віолетти Валері з опери «Травіата» Дж. Верді в аспекті специфіки виконання оперними співачками з типом голосу колоратурне сопрано / Тетяна Анатоліївна Лисенко
Творча діяльність та диригентські установки Д. Загрецького у світлі розвитку Одеської хорової школи / Iоанн Геннадiйович Воронко
Взаємовпливи провідних європейських шкіл у фортепіанній педагогіці Львова першої половини ХІХ століття / Надія Володимирівна Явна
«Театральна соната» для кларнету та фортепіано Кармелли Цепколенко: виконавський аналіз та інтерпретація / Олексій Ігорович Тимків
Кульмінація пошуків чотиричастинного сонатного циклу Ф. Шуберта: соната для фортепіано C-moll, D 958 / Junsong Zhang
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.