2024, Музичне мистецтво і культура, № 40

№ 40 (2024) : Музичне мистецтво і культура
https://music-art-and-culture.com/index.php/music-art-and-culture-journal/issue/view/33

Зміст

Історія та теорія музичного мистецтва і культури

Сучасний погляд на творчі особистості головних хормейстерів Одеської опери / Наталія Володимирівна Остроухова

«Сім слів Спасителя на хресті» Й. Гайдна: жанрово-інтонаційні та виконавські аспекти / Галина Сергіївна

Актуальні підходи до виконавських інтерпретацій варіаційних циклів Л. Бетховена: порівняльний аналіз та музикознавчі перспективи / Анастасія Павлівна Муляр

Львівська вагнеріана у вимірах мистецької практики Антоніо Рібери / Мар’яна Василівна Ферендович

Музична вистава «Шинель» як форма сучасного бачення мюзиклу в Україні / Дарина Андріївна Супрунова

Образи фінської міфології у симфонічній музиці Я. Сібеліуса (на прикладі симфонічної поеми «Туонельський лебідь») / Інга Олегівна Шульга

Програмні чинники концептуалізації музично-образного змісту у фортепіанній творчості / Лю Лу

Жанр реквієму і траурно-ритуальна практика англіканської традиції / Zhu Xuanyang

Художньо-мовні засади вокально-виконавських форм в оперній творчості: критерій емеджентності / Yu Guanjing

Актуальні питання вивчення оперного лібрето у світлі проблеми художньої інтерпретації / Xiaoran Xu

Загальнологічні аспекти музикознавства

Канон як основа функціонування православної богослужбово-співацької традиції / Світлана Вікторівна Осадча

Семантична пам’ять як чинник об’єктивного прочитання художнього змісту твору виконавцем / Олександра Аркадіївна Сапсович

Інтерпретативні основи виконанської діяльності у світлі проблеми розуміння / Валерій Йосипович Регрут

Фактурна алейторика в хорових творах сучасних українських композиторів / Ганна Павлівна Копійка

Інтердисциплінарні передумови дослідження дитячої теми у європейському музичному мистецтві / Наталія Валеріївна Ізуграфова

Джаз-рок чи рок-джаз: до проблеми жанрового визначення творів Unionique Music за фенотипом (на прикладі творчості гурту Soft Machine) / Ірина Олегівна Палій

Історичні та жанрово-семантичні прологомени сучасної хорової практики: від літургічних витоків до духовного концерту / Олена Іванівна Харченко

Циклічна логіка сюїтної композиції та її історичні жанрові прецеденти / Xu Nianjia

Музична символіка як драматургічний чинник оперної композиції: інноваційні риси Моцартівської оперної поетики / Qiu Xiaozhen

Деякі аспекти функціонування категорії оперного тексту у сучасному музикознавчому дискурсі / Zhou Feng

Проблеми сучасної музичної педагогіки та виконання

Художно-образна та психоемоційна основа вокальної інтерпретації балади Ф. Шуберта «Вільшаний король» (Erlkönig) / Лариса Миколаївна Лобода

Експерименти «Euphonic Sounds» Скотта Джопліна: розширення жанру класичного регтайму / Павло Михайлович Муляр

Соната № 2 «Слов’янська» Володимира Зубицького (виконавсько-музикознавчий аналіз) / Сергій Васильович Таргоній

Вокальна партія Віолетти Валері з опери «Травіата» Дж. Верді в аспекті специфіки виконання оперними співачками з типом голосу колоратурне сопрано / Тетяна Анатоліївна Лисенко

Творча діяльність та диригентські установки Д. Загрецького у світлі розвитку Одеської хорової школи / Iоанн Геннадiйович Воронко

Взаємовпливи провідних європейських шкіл у фортепіанній педагогіці Львова першої половини ХІХ століття / Надія Володимирівна Явна

«Театральна соната» для кларнету та фортепіано Кармелли Цепколенко: виконавський аналіз та інтерпретація / Олексій Ігорович Тимків

Кульмінація пошуків чотиричастинного сонатного циклу Ф. Шуберта: соната для фортепіано C-moll, D 958 / Junsong Zhang


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.