2024, Слобожанські мистецькі студії, № 3

№ 3 (2024): Слобожанські мистецькі студії
https://journals.spu.sumy.ua/index.php/art/issue/view/28

Слобожанські мистецькі студії – науковий журнал, у якому публікуються оригінальні статті, що розкривають результати наукових, практичних, навчально-методичних та науково-дослідних розробок у сфері музичного мистецтва. Має друковану та онлайн-версію відкритого доступу. Засновник: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. Рік заснування: 2023. Фахова реєстрація (категорія «Б»). Галузь знань: культура і мистецтво, спеціальність: 025 – Музичне мистецтво. Періодичність видання: 3 рази на рік. Мови публікацій: українська, англійська, німецька, польська, іспанська, французька, болгарська.

Зміст

Камерно-ансамблева діяльність українських мистців у Північному Китаї в першій половині ХХ століття / Ірина Миколаївна Антонюк

Риси дуетної поліфонії у фактурі фортепіанних прелюдій К. Дебюссі / Лу Ань

Особистість Євсевія Мандичевського в ракурсі історії та музичної культури Буковини / Олена Сталівна Афоніна, Ольга Костянтинівна Зав’ялова

Музичне служіння у протестантському обряді: історичні витоки та сучасні виклики / Лілія Генадіївна Богачова-Стрєльцова

Музика поклоніння як мистецько-соціологічний феномен / Тетяна Борисівна Булах

Універсальність мистецьких постатей в музичній культурі Китаю ХХ – початку ХХІ століття / Цзянін Ван

Творчість Сампо Хаапамякі в контексті розвитку жанру концерту для чвертьтонового баяна з оркестром / Олександр Сергійович Василенко

Український вокально-естрадний репертуар в «інтерʼєрі» постмодерну / Христина Василівна Галела, Людмила Богданівна Щур

Специфіка організації піаністичних рухів в процесі гри на фортепіано / Алла Миколаївна Грінченко

Валторна: історія, теорія, виконавська практика / Вікторія Вікторівна Гура, Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч, Олександр Олександрович Губський

Препаровані інструменти: флейта & фортепіано / Юлія Андріївна Данильченко, Катерина Дмитрівна Скакун

Особливості організації диригентом репетиційного процесу з професійним, студентським або дитячим колективом / Юлія Андріївна Данильченко

Історичні та культурні аспекти еволюції музики для двох фортепіано в Китаї / Дін Чжуцсян

Концептосфера української академічної пісні в контексті методологічних принципів аналізу музично-поетичних співвідношень / Тетяна Андріївна Задорожна

Формування та удосконалення аплікатурного мислення гітаристів у процесі професійної підготовки інструменталістів-виконавців / Анатолій Сергійович Коваленко

Жанрово-стильові аспекти сонатини для тромбона та фортепіано Ж. Кастареда / Дмитро Олексійович Кравчук

Ментальні інтенції українського модерну й авангарду та їх втілення у камерно-інструментальній творчості галицьких композиторів першої третини ХХ ст. / Назар Володимирович Лазечко

Феномен оркестру народних інструментів у сучасному національному музикологічному дискурсі / Олена Олександрівна Лєрмонтова

Тембрально-звуковий імідж сольної партії у концертах для труби з оркестом композиторів одеської школи / Чже Ло

Інтерпретаційно-виконавські уміння як професійне надбання музиканта-піаніста / Анжеліна Іванівна Мамикіна

Синтез східної і західної культурних традицій у музичній діяльності Сіцянь Лі / Чжоу Ні

Інтерпретаційні концепції другого концерту для труби з оркестром М. Бердиєва / Тарас Володимирович Паращук

Огляд хорової творчості протестантських церков баптистської деномінації Київщини межі ХХ – ХХІ століть / Ольга Привалова

Культура Данії першої половини ХІХ століття / Олександр Федорович Руденко

Структурно-семантичний інваріант музичного тексту як тексту культури: практичний аспект / Олег Степанович Смоляк, Богдан Остапович Водяний, Ірина Вікторівна Романюк

Ладотональні та колористичні функції гармонії оркестрової сюїти №2 з балету «Дафніс та Хлоя» Моріса Равеля / Тетяна Володимирівна Філатова, Вероніка Михайлівна Зінченко-Гоцуляк

Вокальна мелізматика в дискурсі сучасної популярної музики / Наталія Аркадіївна Фоломєєва

Дуетність як принцип ансамблевого письма в фортепіанному тріо № 1 ор. 7 та струнному квартеті № 2 ор. 4 Б. Лятошинського / Цуй Цзінге

Камерно-вокальна музика Віктора Косенка: інтерпретаційні аспекти / Цуй Цзін

Композиторсько-виконавська творчість китайської співачки Са Дін Дін в контексті сучасного музикознавства / Чжан Цзєлінь

Ранньокласичний концерт для труби з оркестром у музичному просторі Німеччини / Чжан Цзіньцю, Олександр Григорович Стахевич

Композиторсько-виконавська творчість китайського співака Дао Лана в контексті культурних традицій / Юань Аньні

Фортепіанна фактура в українському музикознавчому дискурсі / Ян Цзін

Втілення ідеї споглядання як вияву східного мислення в творах європейських композиторів (на прикладі аналізу «Пагод» К. Дебюссі) / Яо Бін


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.