2025, Київське музикознавство, № 3

№ 3 (2025) : Київське музикознавство
https://kyivmusicology.com/index.php/journal/issue/view/9

DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03

Зміст

Вступне слово / Олександр Злотник

З ІСТОРІЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

З історії Київського музичного училища / Олена Зінькевич
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.15

In memoriam

It’s My Life: Юрій Абрамович Зільберман/ Тетяна Дугіна
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.16

Українська та світова музична культура: стилі, школи, персоналії

Дуети Валерія Антонюка «Ave Maria» та «Pie Jesu» для баритона й сопрано з органом у контексті концертних форм ансамблевого виконавства / Валентина Антонюк, Олена Кумановська
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.17

Імагема Києва в сучасній українській композиторській творчості / Олена Берегова
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.18

Особливості драматургії Третього концерту для фортепіано з оркестром «П’ять музичних моментів» Івана Карабиця: тембровий аспект  / Марія Вороніна, Євгеній Логвиновський
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.19

«Сонатина» для фортепіано Богдана Сюти: художньо-образний та дидактичний аспекти / Уляна Молчко
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.20

Стиль і конфлікт в опері Джакомо Пуччіні «Турандот»: неочевидні аспекти / Олена Корчова
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.21

Проблема інтерпретації лібрето в опері «The Legend of the Ancient Mariner» Марко Софіанопуло: між поетичним першоджерелом і музичною драматургією / Magdalini Kalopana
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.22

Інтенції античного світу в хоровій музиці Ріхарда Штрауса (на прикладі міту про Дафну) / Олексій Бояр
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.23

Музична генеалогія творчості Антонія Вінцентія Рутковського / Katarzyna Makal-Żmuda
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.24

Музична риторика і прихована програмність у музиці Фридерика Шопена / Людмила Касьяненко
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.25

Загальні тенденції музичного романтизму у творчості Бориса Лятошинського / Олена Марценківська
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.26

Засоби ігрової драматургії в оркестрових творах Вітольда Лютославського (на прикладі «Новелети») / Юрій Пікуш
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.27

Бразильська босанова в гітарній музиці Сержіу Ассада: сторінками циклу «Жобініани» / Тетяна Філатова
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.28

«Перша іспанська сюїта» Ісаака Альбеніса: утілення національної ідеї / Фен Кефен
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.29

Композиторський стиль Вейна Шортера середини 1960-х років як важливий крок в еволюції джазу / Вікторія Бодіна-Дячок, Ігор Шаманов
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.30

Специфіка співу німецькою мовою (на прикладі арії Паміни з опери Вольфганга Амадея Моцарта «Чарівна Флейта») / Валентина Редя, Олена Гернега
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.31

Образний світ романсів Рейнгольда Глієра: виконавські стратегії ансамблевої взаємодії / Ольга Березовенко
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.33

Французький піанізм у визначенні стилю фортепіанного циклу Моріса Равеля «Нічний Гаспар» / Ганна Вовченко
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.34

Жанр концерту для фортепіано й оркестру Дьордя Лігеті в контексті поставангарду / Руслан Гасратов
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.35

Інноваційні підходи у виконавстві на ударних інструментах в Україні / Олександр Плохотнюк, Олег Головльов
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.36

Двоєдиність поняття «музичний інструмент»: фактор виконавця / Дмитрo Голобородов
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.37

Виконавство як стимул композиторської творчості (сторінки історії Квартету імені М. В. Лисенка) / Сергій Казаков
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.38

Блюз — ключ до всіх стилів! / Микола Гудима
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.39

Теоретичні проблеми мистецтвознавства

Лабораторія фуги Антоніна Рейхи / Ольга Соломонова, Олександра Чеботар
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.40

Проблематика вивчення комп’ютерної музики в зарубіжному науковому дискурсі / Дзвенислава Саф’ян
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.41

Хроматична й діатонічна взаємодія у сонатній формі Франца Шуберта: модальний аналіз Октету D.803 (перша частина) / Irene Okner, Olha Vasylenko
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.42

Проблеми музичної освіти та сучасний соціокультурний контекст

Інноваційні тенденції в організації сучасної мистецької освіти / Tetiana Humeniuk, Nataliia Panova
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.43

Нові можливості вокальної освіти в епоху штучного інтелекту / Олеся Небога
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.44

Творчий розвиток студентів у класах духових інструментів / Володимир Копоть
DOI: https://doi.org/10.33643/kmus.2025.03.45


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.