2025, Музикознавча думка Дніпропетровщини, Том 28, № 1


Том 28, № 1 (2025) : Музикознавча думка Дніпропетровщини
https://grani-print.dp.ua/index.php/mtd/issue/view/63

Зміст

Партита «Незламна Україна» в системі жанрових пріоритетів Валентини Мартинюк / Світлана Анатоліївна Щітова
DOI: https://doi.org/10.33287/222470

Вокальна творчість Івана Паторжинського першої третини XX ст. як феномен діяльності Катеринославської консерваторії / Андрій Анатолійович Тулянцев, Сергій Миколайович Ковнір
DOI: https://doi.org/10.33287/222471

Музичне просвітництво та його різновиди в історії української культури (на прикладі Дніпропетровщини) / Яніна Олегівна Лисенко, Юлія Василівна Писаренко
DOI: https://doi.org/10.33287/222472

Репертуар як основа ансамблево-виконавської творчості (на прикладі ансамблю бандуристів «Чарівниці») / Марина Сергіївна Березуцька
DOI: https://doi.org/10.33287/222473

Композиційно-драматургічна цілісність «П’яти мішаних хорів без супроводу» ор. 64 Б. Лятошинського на слова М. Рильського / Дарина Дмитрівна Купіна, Віолетта Віталіївна Пушкар
DOI: https://doi.org/10.33287/222474

Сучасна українська камерна музика в класі саксофона (на прикладі твору В. Рунчака «Згадуючи забуту мелодію» для альт-саксофона та фортепіано) / Володимир Олександрович Лебедь
DOI: https://doi.org/10.33287/222475

Дослідження індивідуального співочого стилю автентичного виконавства україни в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. / Віра Миколаївна Осадча
DOI: https://doi.org/10.33287/222476

Образність і національна ідентичність в українській сучасній програмній музиці для кларнета (на прикладі творів композиторів Дніпропетровщини) / Томас Григорович Мазур
DOI: https://doi.org/10.33287/222477

Органне і фортепіанне мистецтво С. Франка в еволюції французької музичної культури / Олександр Давидович Скляров
DOI: https://doi.org/10.33287/222478

Постбоп та нові шляхи джазового вокалу (за матеріалами інтерв’ю Джазмейї Хорн) / Юлія Василівна Писаренко
DOI: https://doi.org/10.33287/222479

«Візуалізоване виконавство» українського фольклору в бандурному мистецтві / Діана Сергіївна Буйновська
DOI: https://doi.org/10.33287/222480

Інноваційне трактування духовних жанрів меси і реквієму в сучасній українській музиці / Олександр Ігорович Макаренко
DOI: https://doi.org/10.33287/222481

«Opale concerto» для баяна зі струнним оркестром Р. Гальяно як явище сучасного французького музичного мистецтва / Олександр Сергійович Василенко
DOI: https://doi.org/10.33287/222482

Робот-диригент, штучний інтелект і симфонічний оркестр: виклики і перспективи музичної комунікації в ХХІ столітті / Олександра Володимирівна Берестовська
DOI: https://doi.org/10.33287/222483

Особливості будови імпровізацій в композиціях Мілта Джексона (на прикладі джазового стандарту «All the things you are») / Дар’я Сергіївна Булгак, Андрій Степанович Лишак
DOI: https://doi.org/10.33287/222484

Французька школа гри на саксофоні: історичний аспект / Андрій Богданович Яськів
DOI: https://doi.org/10.33287/222485

Загальна характеристика розвитку метроритмічного сприйняття в студентів у процесі занять в оркестровому колективі / Олег Петрович Палаженко, Степан Данилович Цюлюпа, Роман Васильович Нярба
DOI: https://doi.org/10.33287/222486

Творчість Рафаеле Калаче як феномен діяльнісного універсалізму в мандолінному мистецтві / Наталія Вікторівна Башмакова
DOI: https://doi.org/10.33287/222487

Жанрово-стильові особливості композиторської творчості Андрія Легкого: від авангарду до мінімалізму / Ірина Степанівна Палійчук
DOI: https://doi.org/10.33287/222488

Камерно-інструментальна творчість Богдана Сегіна: музика, гучніша за слова / Олена Миколаївна Якимчук
DOI: https://doi.org/10.33287/222489

Арттерапевтичні техніки роботи з жіночністю: проєкція жіночих архетипів, робота з МАК, застосування засобів ізотерапії та музикотерапії / Оксана Миколаївна Гавеля, Олександра Русланівна Гавеля
DOI: https://doi.org/10.33287/222490

Принцип будови імпровізацій Слайда Хемптона та Кертіса Фуллера (на прикладі композиції „Аutumn leaves”) / Дар’я Сергіївна Булгак, Олександр Олексійович Жеменюк, Юрій Станіславович Акіменко
DOI: https://doi.org/10.33287/222491

Поняття «митець»: нові компетенції, роль та місце у суспільстві в умовах сучасних соціально-культурних трансформацій (філософсько-мистецтвознавчий аналіз) / Юрій Михайлович Новіков, Марія Павлівна Калашник, Ганна Олександрівна Хіріна
DOI: https://doi.org/10.33287/222492

Двоплановість драматургії опери «Страшна помста» Євгена Станковича / Катерина Павлівна Капітонова, Наталія Сергіївна Шиліна
DOI: https://doi.org/10.33287/222493

Практичний підхід до побудови збалансованого звучання джазового ансамблю при використанні нетипових інструментів (на прикладі бандури) / Яків Андрійович Цвєтінський
DOI: https://doi.org/10.33287/222494

Художнє перевтілення вокаліста: від технічної майстерності до сценічного артистизму / Володимир Степанович Пірус, Владислав Володимирович Пірус
DOI: https://doi.org/10.33287/222495

Китайське фортепіанне мистецтво: історичні передумови формування та розвитку / Ольга Єременко
DOI: https://doi.org/10.33287/222496

Становлення та розвиток виконавства на духових інструментах у місті Одеса / Володимир Іванович Бондарчук
DOI: https://doi.org/10.33287/222497

Сучасні аспекти диригентської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Олена Григорівна Мальцева, Людмила Теодорівна Данильченко, Людмила Анатолiīвна Дiте
DOI: https://doi.org/10.33287/222498

«Парадигма live coding»: новий підхід до взаємодії композитора з комп’ютером (авторський код на прикладі композиції «Еріда») / Дмитро Анатолійович Демченко
DOI: https://doi.org/10.33287/222499

Квартет у світовій музичній культурі: історичний аспект / Юрій Іванович Волощук, Петро Васильович Вакалюк, Віолетта Григорівна Дутчак
DOI: https://doi.org/10.33287/222500

Внесок академіка В.М. Апатського у розвиток фаготової школи в Україні / Володимир Григорович Старко
DOI: https://doi.org/10.33287/222501

Результативна багатогранність митця, фундатора львівської трубної школи Ігоря Семеновича Гишки / Богдан Михайлович Катриняк
DOI: https://doi.org/10.33287/222502

Самостійна робота вокаліста як фактор формування творчої особистості майбутнього педагога-музиканта / Наталія Миколаївна Овсіюк
DOI: https://doi.org/10.33287/222503


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.