2025, Південноукраїнські мистецькі студії, № 1

№ 1 (2025) : Південноукраїнські мистецькі студії
https://artstudies.pdpu.edu.ua/index.php/artstudies/issue/view/10

Зміст

РОЗДІЛ 1. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ

Розвиток м’яких навичок здобувачів хореографічної освіти через призму професійної майстерності викладача в освітньому процесі / Олена Едуардівна Гриценко, Тетяна Михайлівна Бородіна

Роль емоційного інтелекту як soft skills у диригентсько-хоровій підготовці сучасного вчителя музичного мистецтва / Ольга Михайлівна Козій

Виконавський аспект електроакустичної музики для фортепіано: особливості інтерпретації та технічні виклики / Євген Володимирович Куришев

Музично-виконавська підготовка бакалаврів-інструменталістів: теоретичні та практичні орієнтири / Ірина Миколаївна Левицька, Тетяна Іванівна Олійник

Соціокультурна подієвість Східної Галичини в маловідомих публікаціях Нестора Нижанківського на сторінках щоденника «Діло» / Уляна Богданівна Молчко

Форми, методи та зміст організації занять сольного співу в умовах дистанційного навчання / Леся Михайлівна Тарасюк

Музична освіта в цифровому вимірі: розвиток навичок та компетентностей в умовах інноваційного освітнього процесу / Вікторія Станіславівна Ульянова, Людмила Антонівна Снєдкова

Інформаційно-комунікаційні технології як чинник активізації метакогнітивного пізнання в мистецькій діяльності / Інга Олексіївна Хмелевська, Ганна Олександрівна Реброва

Наукові підходи до підготовки здобувачів вищої мистецької освіти до самостійної роботи над камерно-вокальним репертуаром / Чжан Венлі

Методологічні аспекти формування художньо-виконавської емотивності майбутніх викладачів фортепіано / Чжен Ланьюе

РОЗДІЛ 2. МОДЕРНІ ПОШУКИ У ПРОСТОРІ МИСТЕЦТВА

Концерт «Gegen. Stand» для баяна з оркестром Петера Махайдіка в контексті розвитку жанру в словацькій музиці кінця ХХ – початку ХХІ століть / Олександр Сергійович Василенко

Сучасна українська опера: від жанрових традицій до новітніх експериментів / Ольга Володимирівна Вороновська

Інтерпретація сучасних гітарних творів: баланс між задумом композитора та виконавчою інтерпретацією / Михайло Олегович Гончаров

«24 п’єси для фортепіано» Миколи Сільванського: методико-виконавські засади, індивідуально-творче перетворення жанру / Юрій Миколайович Зубай

Творчо-професійна діяльність учасників житомирського тріо народних інструментів «Болеро» / Олена Сергіївна Рєзнік

Драматургія діалогів між кларнетом і струнними в оркестровій творчості композиторів другої половини XVIII ст. / Олександр Степанович Теремко

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВІЗУАЛЬНИХ МИСТЕЦТВ

З історії розвитку харківської школи скульптури / Андрій Михайлович Никифоров, Олександр Миколайович Рідний


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.