2024, Аспекти історичного музикознавства, Випуск 35

Випуск 35 (2024) : Аспекти історичного музикознавства
https://www.kharkiv.ua/aspekty/vypusk.php?vol=35&year=2024

Зміст

Розділ 1. Музика України: історичні реконструкції й сучасні здобутки

Стратегія історично орієнтованого оркестрування співогри «Підгіряни» М. Вербицького / Богатирьов В.О.

Виконавська доля літургій О. Кошиця / Смірнов А.Ю.

«Київ – серце України!» Володимира Губи в контексті оновлення камерно-вокального репертуару / Маклюк Д.М.

Жанрово-стильові трансформації у творах для баяна українських композиторів останньої третини ХХ – ХХI століть / Мельниченко М.В.

Розділ 2. Харківські контексти

Видатні викладачі кафедри оркестрових струнних інструментів ХНУМ імені І. П. Котляревського у спогадах учнів / Мельник А.О., Кучеренко С.І.

Творчий універсалізм О. Міщенка / Єгоров Є.О.

Роль Харківського Вагнерівського товариства у справі популяризації сучасної музично-театральної культури / Сердюк О.В.

Харківський національний академічний театр опери та балету: історія в дзеркалі тенорового мистецтва / Коноров О.О.

Розділ 3. Світова музична культура

Сакральна архітектоніка Сарабанди h-moll Й. С. Баха з Партити № 1 для скрипки соло (пам’яті Вчителя, професора Арсенія Миколайовича Котляревського) / Варавкіна-Тарасова Н.П.

Жанровий синтез в опері «La muette de Portici» Д. Обера / Кисельова Т.І.

 «Sieben Magnificat-Antiphonen» Арво Пярта: переосмислення традиції / Тарасенко Н.О.

Тенденції розвитку зарубіжного інструментального концерту кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття / Ващенко О.В.

Альбоми «Аutograph» і «Le poète du piano» – дві версії медійної саморепрезентації французького піаніста Олександра Таро / Воскобойніков Я.В.

Шляхи оновлення жанрового амплуа флейти в творчості Джин Та (на прикладі Сонати ор. 3 № 1) / Ван Юцзє


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.