2024, Південноукраїнські мистецькі студії, № 3

№ 3 (2024): Південноукраїнські мистецькі студії
https://artstudies.pdpu.edu.ua/index.php/artstudies/issue/view/8
DOI: https://doi.org/10.24195/artstudies.2024-3

Південноукраїнські мистецькі студії – науковий журнал, у якому публікуються оригінальні статті, що розкривають результати наукових, практичних, навчально-методичних та науково-дослідних розробок у галузях педагогіки та культури і мистецтва. Має друковану та онлайн-версію відкритого доступу. Засновник: Державний заклад “Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського” (м. Одеса). Рік заснування видання: 2022. Періодичність: 4 рази на рік. Мови видання: українська, англійська, польська, німецька, румунська, французька. Фахова реєстрація (категорія «Б»): галузі знань: 01 – Освіта/Педагогіка; 02 Культура і мистецтво, спеціальності: 011 – Освітні, педагогічні науки; 014 – Середня освіта; 025 – Музичне мистецтво.

Зміст

РОЗДІЛ 1. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ

Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл / Наталія Віталіївна Ашихміна, Лі Юйци

Драмогерменевтичний досвід майбутніх викладачів вокалу: методологія і методика формування / Ван Чень

Методичне забезпечення процесу формування фактурно-стильових виконавських умінь студентів-піаністів / Ван Чєнь

Формування етнокультурної компетентності особистості на основі музики для ударних інструментів / Ді Тяньчао

Робота над художнім твором у навчальному процесі / Світлана Григорівна Крижевська

Пісня як засіб патріотичного виховання здобувачів закладів вищої освіти / Тетяна Володимирівна Потапчук, Ольга Миколаївна Черсак, Йосипівна Зваричук Жанна

Педагогічні умови і методи формування творчої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Сюй Ченьцзи

Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів фортепіано до роботи з учнями-початківцями на засадах мистецької інноватики / Сяо Гуйян

Сутність і структура інтерпретаційної компетентності майбутніх викладачів вокалу / Тан Сай

Художньо-полілогічні уміння в ансамблевому музикуванні: структурна характеристика / Ян Ханьжи

Готовність майбутнього вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в освітньому процесі / Хуан Ятін

Сутність поняття «вокальна культура» та художньо-педагогічний потенціал європейського вокального мистецтва у її формуванні в здобувачів освітнього рівня «бакалавр» / Ян Пенфей, Наталя Георгіївна Кьон

РОЗДІЛ 2. МОДЕРНІ ПОШУКИ У ПРОСТОРІ МИСТЕЦТВА

Тілесність як концепт виразності в музичному та хореографічному мистецтві / Ірина Іванівна Герц, Галина Юріївна Ніколаї

Звуковий ландшафт балету «Mariupol» Івана Гаркуши та Владислава Детюченка / Вероніка Михайлівна Зінченко-Гоцуляк

«Образ коханої» Михайла Вериківського у контексті проблеми камерно-вокальної циклічності / Тетяна Володимирівна Мартинюк

Категорія емоційності у сучасному фортепіанному виконавстві / Олена Рудольфівна Новська

Світлана Безпала: біографічний портрет композиторки Чернігівського регіону (кінець ХХ – перша чверть ХХІ століття) / Ірина Олександрівна Цепух

Інтерпретація творів у стилі модерн як проблема підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва / Сергій Васильович Шип, Му Сюецзяо

Перекладення симфонії-балету «Зелені святки» Віталія Губаренка як форма оновлення творчого проєкту / Ольга Костянтинівна Щербакова

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВІЗУАЛЬНИХ МИСТЕЦТВ

Синтез мистецтв у християнському храмі України-Руси / Ольга Володимирівна Гулей

Сучасна творчість студентів художньо-графічного факультету університету Ушинського: роль пленерного досвіду та натхнення від природи у становленні художників-педагогів / Ольга Олександрівна Котова, Анна Іванівна Носенко, Стелла Дмитрівна Мунтян

Чи варто пояснювати візуальне мистецтво / Андрій Михайлович Никифоров


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.