2021, Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського, Випуск 132

      Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : збірник статей / Міністерство культури України, Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — 214, [2] с. : нотні приклади, ілюстрації.

Мартинюк, Тетяна Володимирівна (1964- ) / редактор
Коханик, Ірина Миколаївна (1957- ) / редактор
Москаленко, Віктор Григорович (1940-) / редактор
Редя, Валентина Яківна (1952-) / редактор
Безбородько, Олег Анатолійович (1973- ) / редактор
Вайсс, Є. / редактор
Глівінський, В. В. / редактор
Дауноравичене, Гражина Ляонівна (1955- ) / редактор
Жаркова, Валерія Борисівна / редактор
Іванніков, Тимур Павлович (1980- ) / редактор
Карась, Ганна Василівна (1955- ) / редактор
Качмарчик, Володимир Петрович (1956- ) / редактор
Ржевська, Майя Юріївна / редактор
Тишко, Сергій Віталійович (1953- ) / редактор
Тукова, Ірина Геннадіївна / редактор
Феннінг, Д. / редактор
Фламм, К. / редактор
Чекан, Юрій Іванович (1960- ) / редактор
Шонінг, К. / редактор

Шифр: 781.0     Авторський знак: Н34

Зміст

Semiological Interpretation of the Electroacoustic Music Phenomenon [Текст] / Marius Salynas // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — C. 53—65. — Бібліогр.: 15 назв.

Вербально-текстова поліфонічна техніка в українській хоровій музиці (на прикладі творів на слова Тараса Шевченка) [Текст] / Півторацька Л. М. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : збірник статей / [редактори-упорядники: Ірина Коханик, Ірина Тукова]. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 152—165 : ноти. — Бібліогр.: 13 назв.

Виконавський склад мотетів Йоганна Себастьяна Баха: гіпотези та дискусії [Текст] / Савон Д. І. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 198—208. — Бібліогр.: 8 назв.

Запозичені та оригінальні прийоми в тріо Леоніда Грабовського [Текст] / Щетинський О. С. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 106—120. — Бібліогр.: 8 назв.

Композиційна техніка як засіб політичного висловлювання у творчості Луї Андріссена [Текст] / Вишинський В. В.  // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 121—138. — Бібліогр.: 27 назв.

Концепція мовної структури як основа методики аналізу вокального твору [Текст] / Іванова І. С. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : збірник статей / [редактори-упорядники: Ірина Коханик, Ірина Тукова]. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 93—105. — Бібліогр.: 19 назв.

Метафізика історії музики в науковому просторі: виклики часу [Текст] / Жаркова В. Б. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 35—52. — Бібліогр.: 37 назв.

Незавершений твір як естетико-музичний феномен: про взаємозв’язок жанру, форми і техніки композиції [Текст] / Запєвалова Л. Г. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : збірник статей / [редактори-упорядники: Ірина Коханик, Ірина Тукова]. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 24—34. — Бібліогр.: 18 назв.

Особливості каденцій у вокально-хоровій музиці XVI століття (на прикладі мотетів Джованні Палестрини) [Текст] / Гоменюк С. Г. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 182—196 : ноти. — Бібліогр.: 7 назв.

Символіка каравацького хреста у творі «Crux Christi Salva Nos» Шимона Ґодземби-Тритека [Текст] / Годзема-Тритек Ш. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — Бібліогр.: 5 назв.

Сонорика як композиційна техніка. Спроба критичного аналізу [Текст] / Тукова І. Г. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 66—77 : ноти. — Бібліогр.: 17 назв.

Структурно-синтаксична організація тематизму і техніки композиції: аспекти взаємодії [Текст] / Титхомирова А. А. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 78—92 : ноти. — Бібліогр.: 31назва.

Техніка композиції як мовний механізм: від правила до звучання [Текст] / Жарков О. М. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : збірник статей / [редактори-упорядники: Ірина Коханик, Ірина Тукова]. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 9—23. — Бібліогр.: 19 назв.

Чилійська гітарна музика: сучасні реконструкції жанрових традицій [Текст] / Філатова Т. В. // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. — 2021. — Випуск 132 : Техніка музичної композиції: теорія, історія, проблеми аналізу. — С. 166—181 : ноти. — Бібліогр.: 7 назв.


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові надходження. Наведена інформація не відбиває наявність всіх примірників цього видання у бібліотеці.