2024, Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка, № 52

№ 52 (2024) : Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
http://journals.lnma.lviv.ua/…/naukovizbirky/issue/view/42

DOI: https://doi.org/10.32782/2310-0583-2024-52

Зміст

Музичний театр постмодерну як синтез вербальних і невербальних компонентів / Тетяна Булах

Остання квітка «поета скрипки»: творча особистість леді Дін Пол та її погляд на скрипкову музику / Дарина Довга

Палеографічні особливості партитури опери «Сокіл» Д. Бортнянського (1786 р.) з архіву бібліотеки Британського музею  / Наталія Ключинська

Індивідуальний стиль музичної творчості як феномен життєтворення / Юрій Курач

Меморіальний жанр у хорватському баянно-акордеонному мистецтві (на прикладі творчості Давора Бобіча) / Надія Паращук

Концертна семантика солюючого контрабаса у творчості Доменіко Драгонетті (на прикладі концертної п’єси D-Moll) / Чен Сяньчунь

Створення «метаінструментів» як засіб розширення тембрової палітри в творчості Хаї Черновін на прикладі твору «Afatsim» та Струнного квартету  / Яна Шлябанська


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.