2024, Музикознавча думка Дніпропетровщини, № 27

№ 27 (2024) : Музикознавча думка Дніпропетровщини
https://grani-print.dp.ua/index.php/mtd/issue/view/59

DOI: https://doi.org/10.33287/2220242

Зміст

До питання оновлення форм апробаційної діяльності аспірантів у закладах вищої мистецької освіти / Громченко Валерій Васильович, Терещенко Алла Костянтинівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222437

Дніпровський академічний театр опери та балету: становлення та тенденції розвитку (1974 – 2024) / Тулянцев Андрій Анатолійович, Дорош Анна Аркадіївна, Кочетков Вадим Євгенович
DOI: https://doi.org/10.33287/222438

Образний архетип янголу в месії Михайла Шуха «І промовив я в серці своєму» / Гонтова Лариса Валеріївна, Майзлина Оксана Олегівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222439

Аранжування фольклорної музики як спосіб творчої самореалізації джазового виконавця (на прикладі власного аранжування козацької пісні «Від поля до поля») / Мовчан Олексій Володимирович
DOI: https://doi.org/10.33287/222440

Трактування хору в Concerto strumentale В. Зубицького / Карась Віталій Миколайович
DOI: https://doi.org/10.33287/222441

Імплементація національних музичних традицій у джазове мистецтво: компетентнісний підхід / Боголюбов Олексій Олегович
DOI: https://doi.org/10.33287/222442

Інтерпретаційні аспекти виконання естрадної пісні Мирослава Скорика «Намалюй мені ніч» / Іщенко Ольга Євгеніївна
DOI: https://doi.org/10.33287/222443

Новітні форми презентації жанрів академічної музики сучасних українських композиторів у соціокультурному просторі / Романюк Ірина Вікторівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222444

Музика у виставі за п’єсою Миколи Куліша «Народний Малахій»: семантичний аспект / Olena Yakymcuk
DOI: https://doi.org/10.33287/222445

Мистецтво незламних: українська композиторська творчість проти російської агресії / Берегова Олена Миколаївна
DOI: https://doi.org/10.33287/222446

Воскресенський канон Миколи Дилецького: у пошуках національної музичної інтонації / Шуміліна Ольга Анатоліївна
DOI: https://doi.org/10.33287/222447

Камерно-вокальна творчість Модеста Менцинського в контексті розвитку української тенорової традиції / Сачок Віктор Іванович
DOI: https://doi.org/10.33287/222448

Особливості інтеграції саксофона в українську та китайську музичну культуру: компаративний аспект / Палійчук Ірина Степанівна, Вакалюк Петро Васильович
DOI: https://doi.org/10.33287/222449

Становлення принципів історично орієнтованого виконання в європейській музичній практиці початку ХХ ст. (на прикладі діяльності Vereinigung für alte Musik) / Потоцька Олена Вікторівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222450

Музична інтерпретація поетичного слова Т. Шевченка в солоспівах І. Шамо: виконавський аналіз / Павлюк Тетяна Сергіївна
DOI: https://doi.org/10.33287/222451

Валторнове виконання у контексті музично-інтерпретаційних процесів / Чжан Є
DOI: https://doi.org/10.33287/222452

Специфика ансамблевого діалогу в подвійному концерті для баяна та гітари зі струнним оркестром Паоло Уголетті / Василенко Олександр Сергійович
DOI: https://doi.org/10.33287/222453

Збірник «Популярні п’єси» для саксофона in Es та фортепіано М. Мюля в аспекті виховання професіоналізму саксофоністів / Павлюк Руслан Валерійович
DOI: https://doi.org/10.33287/222454

Ідейно-художні сенси сучасних музично-виконавських форм / Громченко Валерій Васильович
DOI: https://doi.org/10.33287/222455

Чужий текст як стимул композиторської творчості у XXI столітті: С. Луньов, О. Арнальдс, М. Ріхтер / Купіна Дарʼя Дмитрівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222456

Інноваційні жанрові моделі меси в сучасному просторі / Макаренко Олександр Ігорович
DOI: https://doi.org/10.33287/222457

Саксофонний квартет у творчості українських композиторів 80–90-х років ХХ століття / Ду Бохао
DOI: https://doi.org/10.33287/222458

Метажанрові концепти української академічної пісні у зразках камерно-вокальної творчості композиторів другої половини ХХ століття / Tetyana Zadorozna, Bogdan Vodianyi

DOI: https://doi.org/10.33287/222459

Програмні передумови «нової консонантності» у творчості Г. Пелеціса / Яцула Ганна Володимирівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222460

«Симфонієта» Є. Станковича як музичний маніфест національної ідентичності / Фик Юрій Вікторович
DOI: https://doi.org/10.33287/222461

Концепт тиші як провідний образно-композиційний маркер дебюссизму / Деоба Сергій Андрійович
DOI: https://doi.org/10.33287/222462

Семантичні ряди лібрето С. Жадана до опери А. Загайкевич «Вишиваний. Король України» / Семенюк Оксана Михайлівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222463

Пантеїстичні мотиви у «Німецькому мтотеті» Ріхарда Штрауса / Гонтова Лариса Валеріївна, Шаль Валерія Володимирівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222464

Моноопера «Людський голос» Ф. Пуленка: виконавсько-сценічна інтерпретація / Жаркіх Тетяна Василівна, Полікарпова Наталія Василівна
DOI: https://doi.org/10.33287/222465

Великий театр – артефакт оперної культури сучасного Китаю: формування засад оперної культурології / Рощенко Олена Георгіївна
DOI: https://doi.org/10.33287/222466

Становлення і розвиток симфонічної музики східної Галичини у ХІХ – першій половині ХХ століть / Шалигін Маркіян Степанович
DOI: https://doi.org/10.33287/222467

Наративні аспекти музики в ігровому дизайні / Селищев Іван Володимирович, Пшенічкіна Галина Миколаївна
DOI: https://doi.org/10.33287/222468

Стильові вектори розвитку національного акордеонного мистецтва кін. XX – поч. XXI ст. / Жила Євген Миколайович
DOI: https://doi.org/10.33287/222469


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.