2025, Слобожанські мистецькі студії, № 1

№ 1 (2025) : Слобожанські мистецькі студії
https://journals.spu.sumy.ua/index.php/art/issue/view/35

DOI: https://doi.org/10.32782/art/2025.1

Зміст

Концерт для скрипки і фортепіано В. Косенка в контексті вивчення рукописної спадщини митця / Інеса Беренбейн

Візуалізація образів композиторів-імпресіоністів як основний чинник стійкості інтерпретаційної версії баяніста-виконавця/ Андрій Бєдний

Концептуальна музика у творчості українського композитора Романа Григоров / Яніна Бєлай

Сучасний стан й тенденції розвитку фахової (фортепіанної) освіти в мистецьких закладах України / Ірина Бойко

Християнська музика в контексті Святого Писання та релігійної традиції / Тетяна Булах

Концерт «Anomal Dances» для чвертитонового баяна з оркестром Юкка Тіенсуу: семантичні та жанрово-стильові аспекти інтерпретації / Олександр Василенко

Дистанційна освіта домристів у сучасних умовах: виклики, досвід, рекомендації / Яна Данилюк

Дитяча опера: засіб естетичного виховання чи пережиток? / Оксана Ігнатовська, Євген Карпенко

Фортепіанні цикли мініатюр у творчості українських композиторів XX–XXI ст. / Марія Калашник

Відтворення старовинного інструментарію у сучасній музично-виконавській практиці / Ірина Коденко

Українська вокальна естрада поч. XXI ст.: у пошуках новаційних концептуальних обріїв / Людмила Красовська, Людмила Кудрич, Світлана Манько, Оксана Михайлюченко, Валентин Іванов

Жанрові особливості хорової творчості Миколи Ластовецького / Любомира Ластовецька

Універсалізм творчої особистості: модуси музикологічного дискурсу / Пінтін Лі

Жанрові та стильові виміри поетики «Out of Gravitation» Ю. Гомельської / Цін Лю

Жанрово-стилістичні особливості інтерпретації «Балада» тв. 22 Бориса Лятошинського / Уляна Молчко

Концертно-виконавська творчість акордистів України періоду кінця ХХ – початку XXI століття / Дмитро Мотузок

Музично-хореографічний перформанс другої половини XX століття: шляхи трансформації / Захар Омельяненко

Танець як мистецький код української опери: емоційні, драматургічні та національні виміри / Катерина Омельяненко

Звучання часу: фортепіанне тріо Моцарта B-flat major / Олександр Руденко

Камерно-вокальна творчість Павла Сениці у викликах українського музичного мистецтва першої третини ХХ століття / Олександр Стахевич

Сюїта «Пісня гірських лісів» Ма Сіконга в симфонічній творчості композитора / Шанмін Сюй

Інноваційні підходи у викладанні сольфеджіо для джазових та естрадних музикантів / Вероніка Тормахова

Концептуальні засади визначення мейнстріму сучасної популярної музики в музикознавчих дослідженнях / Наталія Фоломєєва

Стилістичні особливості фортепіанної творчості Сесілії Шамінанд / Оксана Цуранова, Олена Халєєва, Віталій Смородський

Специфіка опрацювання вокальних творів епохи Ренесансу сучасними виконавцями / Ірина Цюряк

Внесок Хуан Цзи у становлення китайського романсу / Цзєлінь Чжан

Композиторська діяльність Фрідріхa Калькбреннера на прикладі блискучої фантазії на «Ремінісценції за оперою «Гвідо і Жіневра» Ф. Галева», ор. 142 / Єлізавета Шумакова

Система музичної освіти другої половини XVIII століття і творчість українських композиторів доби класицизму / Ольга Шуміліна

Вокальні твори Франца Шуберта та їхнє нове життя в транскрипціях Ференца Ліста / Юрій Щербаков

«Слов’янські танці» Антоніна Дворжака в інструментальних аранжуваннях / Ольга Щербакова

Вокальні твори Едуарда Бриліна на поезію Зої Ружин: ліричний модус / Олена Якимчук


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.