№ 54 (2025) : Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
http://journals.lnma.lviv.ua/index.php/naukovizbirky/issue/view/48
Становлення жанру концерту для труби в австрійській музиці докласичної епохи / Олександр Баклаженко
«Пісні зірок» Богдани Фроляк крізь «Тіні забутих предків» Сергія Параджанова: особливості композиційно-драматургічного втілення / Оксана Гармель, Богданна Бебих
Bel canto і китайська вокальна фонетика: гендерний вимір міжкультурного діалогу / Вікторія Гіголаєва-Юрченко, Лі Дешун
Вокальні особливості бандурного виконавства: між народною традицією та академічною школою / Наталія Коваль
Між стражданням і вічністю (на прикладі Прелюдії і фуги № 3 соль-мажор В. П. Задерацького) / Наталія Макарова
Органи Латинського катедрального собору як свідки музичної історії Львова XV–XXI століть / Марк-Єфрем Новакович
Музична бібліотека консерваторії Сан П’єтро а Майелла у збереженні та популяризації культурної спадщини Італії / Олена Пономаренко
Скрипковий концерт в Україні на зламі ХІХ–ХХ століть: художні пошуки Йозефа Карбульки / Наталія Самострокова
Музика Й. С. Баха у джазових та естрадних транскрипціях / Степан Соланський
Сучасні техніки та специфіка їх застосування в інтерпретації репертуару для класичної гітари / Олексій Таран
Фортепіанна спадщина В. Барвінського у виконавстві та звукозаписі / Фу Юаньюань
Камерно-вокальна творчість Олени Ільницької: семантичний аспект / Олена Якимчук
Естетика перекладання барокової музики на гітару (на прикладі Сонати для флейти та basso continuo Й. С. Баха, BWV 1034) / Антон Ялоза
