Музикознавча думка Дніпропетровщини : збірник наукових праць. — 2021. — Випуск 20 (1). — 302, [1] с.
Шифр: 78.072(477) Авторський знак: М89
Дар: Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки
DOI 10.33287/22202104
ЗмістМузична культура Дніпропетровщини
Тулянцев А.А., Швачка А.О. Творчість Валентина Пучкова-Сорочинського як узагальнення досвіду хормейстера-менеджера
Кривуля О.О. Встановлення авторства музичного твору («О. Х. Векслер-Стрижевський – забутий автор музики загубленого фільму» (до 110-річчя фільму «Запорозька Січ»)
Теоретичні та історичні проблеми музичного мистецтва
Рябцева І. М. Силуети жанрово-стильових моделей в музичному тексті «українських витинанок» Л. М. Колодуба
Бойко В. Г. Образно-смисловий контекст духовної музичної творчості XX – початку XXI ст.
Ракочі В. О. Класифікація барокових концертів: термінологічний дискурс
Савченко Г. С. Утілення темпорально-спатіального конструкту в «симфонії псалмів» І. Стравінського
Тарасова Н. Ю. Черниш Я. О. Виразна роль алеаторики й сонористики у створенні інтонаційного образу молитовного зітхання (на прикладі творчості І. Алексійчук)
Жаркіх Т. В. Інтерпретація поезії Ш. Бодлера в Mélodie Е. Шабріє «Запрошення до подорожі»
Островський Ю. І. Науково-лекторська діяльність Ігоря Соневицького в УКУ як один із засобів національно-культурного просвітництва
Возіянова О.В. Жанр варіацій на межі XVIII – XIX століть: Л. Бетховен і К. М. Вебер
Смірнова І. В. Принципи ансамблевого письма в Нонеті ор. 31 та Октеті ор. 32 Л. Шпора
Калашник М. П. Музичний тезаурус: специфіка та форми існування
Музичне виконавство і педагогіка
Генкін А.О. Музично-історичні детермінанти піанізму
Степанова А.О. Українське саксофонне виконавське мистецтво: питання українсько-європейських зв’язків
Хмилюк Т.В. «Урочиста меса» Олега Польового: композиторський задум та його інтерпретація
Бадалов О.П. Життєтворчість військових диригентів у контексті формування музичного простору Чернігівщини
Горбаль Я.М. Камерно-інструментальна музика французьких композиторів першої половини ХХ століття
Золотарьова Н.С. Ремінісцентно-фантазійна концепція «спогадів» Ф. Ліста про оперу «Norma» В. Белліні
Ян То. Перша велика китайська фортепіанна соната та її історико-художнє значення
Купіна Д.Д., Сізих Є.Ю. Симфонія «Asyla» Т. Адеса в контексті розвитку сучасної британської музики
Чжан Сіцюй. Дикція як артикуляційний прийом виконавської майстерності співака у сичжоуській музичній драмі
Пер’ян В. С. Виконавська майстерність професійних хорових колективів Чернівецької області
Цзян Чжаоюй. Художній світ китайського національного мюзиклу «Тан Сяньцзу»
Петришина Т.В. Хоровий концерт доби класицизму: питання сольного вокального виконавства
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові надходження. Наведена інформація не відбиває наявність всіх примірників цього видання у бібліотеці.