Випуск 24 (2021) : Аспекти історичного музикознавства
https://www.kharkiv.ua/aspekty/vypusk.php?vol=24&year=2021
Розділ 1. Зі світової музичної спадщини
Жанрова поетика «Парсифаля» Р. Вагнера в контексті ідеї Gesamtkunstwerk / Іванова Ірина Леонідівна
«Несподівано британське»: акцентуація національно англійського в «Фальстафі» Едварда Елгара / Лисичка Олександр Миколайович
Концерти для чотирьох скрипок без басу Г. Ф. Телемана в аспекті ономатопеїчної та фігуративної риторики / Холодкова Олена Сергіївна
Роль тональності у створенні інтерпретаційної версії барокової музики (на прикладі Французької сюїти d-moll Й. С. Баха) / Сагалова Ганна Володимирівна
Специфіка трактування партії Роделінди з опери Г. Генделя «Роделінда»: інтерпретологічний підхід / Юань Сінь
Клавішні інструменти в системі індивідуального виконавського стилю Р. Тюрек / Ушакова Маргарита Сергіївна
Жанрово-стильова специфіка Сонати для контрабаса та фортепіано Пауля Гіндеміта / Дікарєв Сергій Григорович
Поліфонічні жанри у фортепіанній творчості китайських композиторів / Чжан Менчже
Розділ 2. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Взаємодія тональних і модальних принципів ладової організації у поліфонічному циклі В. Бібіка «34 Прелюдії та фуги» (на прикладі Зошиту 3) / Левченко Анна Андріївна
Риси оркестрового стилю в симфонічних фресках «Тарас Бульба» Сергія Турнєєва / Богатирьов Володимир Олександрович
«Самогубець» на харківській сцені: музично-сценічне прочитання С. Пасічником – Г. Фроловим / Любченко Валерія Юріївна
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.