№ 4 (2020) : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/issue/view/13278
Зміст розділу “Музичне мистецтво”:
- Представлення традиційних музичних жанрів Китаю у світовому просторі
- Життєтворчість В. А. Розен як фактор розвитку музичного простору Чернігівщини
- Дидактичне забезпечення фортепіанної підготовки майбутніх військових диригентів
- Музичне виконавство Чернігівщини початку XX століття в контексті епістолярної спадщини Миколи Лисенка та Михайла Коцюбинського
- Діяльність бюро до справ людей з інвалідністю у музично-естетичному вихованні студентів з обмеженими можливостями (на прикладі вищих закладів освіти м. Познань)
- Поетика французької фортепіанної сонати першої половини XX століття
- Електронна п’єса Лучано Беріо «Visage»: між традицією і експериментом
- Методологічні аспекти дослідження романтизму в європейському музичному мистецтві XIX – початку XX століття
- «Варіації на шведську тему» Мирослава Скорика як історичний і психологічний наратив
- Особливості інтерпретації хорових творів С. Воробкевича в контексті творчого доробку А. Кушніренка: регіональні та інтегративні аспекти
- Музична інтерпретація в контексті мистецтва звукозапису
- Значення житомирського періоду творчості В. Косенка для творчого шляху майстра
- Особливості роботи тамбурмажора в сучасних військових оркестрах України, Сполучених Штатів Америки та Канади
- До визначення поняття «виконавський образ»
- Конкурсно-фестивальний рух акордеонно-баянного мистецтва в сучасному соціокультурному просторі
- Слухання та виконання музики як інтерактивний рефлексивний процес
- Стильовий діалогізм у жанрі меморіальної фортепіанної балади
- Духовні джерела жанру «арія» і специфіка його формування в композиторській творчості Європи та Китаю
Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові публікації та Інтернет-ресурси.