2021, Загальне та спеціалізоване фортепіано: досягнення та перспективи : збірник науково-методичних праць викладачів, випуск 2

Загальне та спеціалізоване фортепіано: досягнення та перспективи : збірник науково-методичних праць викладачів / [редактор-упорядник Т. Омельченко] ; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. — Київ, 2021. — Випуск 2

Загальне та спеціалізоване фортепіано: досягнення та перспективи : збірник науково-методичних праць викладачів / [редактор-упорядник Т. Омельченко] ; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. — Київ, 2021. — Випуск 2. — 127, [1] с. : ілюстрації.

Шифр: 781.0:786.2     Авторський знак: З-14

Зміст

Виховання творчої активності учнів спеціалізованої музичної школи / О. М. Бондаренко

Деякі особливості ансамблевого виконавства (на прикладі Сюїті № 2 “Концертної” для двох фортепіано Жанни Колодуб) / І. З. Дашак

Досвід міжпредметних зв’язків у практиці кафедри загального та спеціалізованого фортепіано / Н. П. Магомедбекова, К. В. Фадєєва

З історії архівних фото кафедри загального та спеціалізованого фортепіано Київської консерваторії 1960-х років / Т. А. Омельченко

Марина Мажуга: самовіддане служіння справі виховання творчої молоді / Т. В. Корольова

Музика була смисловим стрижнем його життя: Ігор Гусєв / Н. О. Лукашенко

Наукові рефлексії музиканта, піаніста, педагога Юрія Глущенка / К. В. Фадєєва, В. В. Єрмаков

Пам’ять серця: Тетяна Шаняєва / К. І. Шамаєва

Педалізація в клавірній та фортепіанній музиці / З. С. Мєднікова

Риси стилю пізнього Бетховена / О. О. Холодна

Робота над формою варіаційного циклу (на прикладі 10 варіацій Людвига ван Бетховена для фортепіано WOo.73 на тему з опери А. Сальєрі “Фальстаф”) / Т. А. Омельченко

Роздуми над нотною сторінкою (П. І. Чайковський “Дитячи альбом”) / Т. Ю. Юшко

Слово любові в музиці Михаїла Шуха / І. Л. Жуковська


Сторінку створено для інформування читачів Бібліотеки НМАУ ім. П. І. Чайковського про нові надходження. Наведена інформація не відбиває наявність всіх примірників цього видання у бібліотеці.